• Fru E

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Ninnis-kommer snart!

• Fru E

Trädgården är inte så mycket att titta på nu men en orsak för er att komma i vår/sommar igen

• Fru E

Okej, dum som jag är var jag inne på FL och läste att kombinationen av progynonet och progget kan skjuta upp tanten dvs ingen tant kan bli minus men hur vanligt det är vet jag inte. Progget kan ju med skjuta upp tanten men där har spåren kommit ändå de andra gångerna och tanten efter jag slutat med dem.........f-n

Nu sängen och lite depp till och maken har förbjudit mig att läsa på FL

• Fru E

*vink vink*

Jag vet att man ska undvika FL men ibland vinner djävulen i en maken skällde på mig duktigt igår kväll och imorse
    Otroligt dumt att googla på när tanten kommer, klart att man får upp de som inte fått tanten innan td medan vissa får den innan så som allt annat är mao

Blommis-håller tummarna för er idag!!

Ninnis-lev som du brukar göra men undvik att hoppa och studsa för mycket

Lanovia-hur gick det med vården igår

• Fru E

Flamman-kram på dig förstår att det måste vara jobbigt att maken inte kan se vilka konsekvenser det får för er som familj. Får ni bra stöd från vården?

• Fru E

Lanovia-så ett steg i rätt riktningt iaf. Kanske ändå är bra om han går och pratar med någon några gånger för att få rätsida på hur han ska hantera allting
    Har han haft dem tidigare med?

• Fru E

Fru Bygg-funderar allvarligt på att sätta in en stor övertalningskampanj till maken för det här är tortyr

• Fru E

Fru Bygg-nej då det visar rätt nu sedan länge men maken är väldigt principfast att är det det datum de sagt så ska vi inte testa innan. Vet inte om han tror att det inte visar rätt innan eller vad det är. Tycker inte heller att jag kan gå emot honom och testa när han inte vill men jag vet inte....

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans