• Fru E

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

God morgon!

Innan ikappläsning, ska till frisören nu kl 9 för att klippa och tona/färga håret som vanligt under hösten. Hur har ni gjort med att färga/tona/slinga håret undet tiden ni är on the bang som Mugglan i andra tråden säger : Läste på nätet men där får man tusen olika svar känns det som......

NU ikappläsning

• Fru E

Villemoa- jag har nog kommit fram till det med men det är alltid så mycket skönare att höra med er först . Får se om jag fråga frisören med, kanske bäst

• Fru E

Blommis-denna gången tog jag vaggisarna i host harkel andra hålet eftersom man inte fick ta dem i första innan FET, mycket smidigare kladdmässigt men första tanken är sådär

Villemoa-fiiiiiiin mage

Ninnis-jag har upptäckt att jag måste dricka enormt med vatten för att mota bort huvudvärken, har fungerat sedan första tabletten i söndags. Nackdelen är att jag springer på toa konstant känns det som vilket får en att pappersmuffa mer

• Fru E

Ninnis-ja visst är det härligt att kunna prata om allt
    Pappersmuffa är aldrig bra för då nojjar man över allt som antagligen är inget *lovar att föra in nya vanor eller be maken köpa svart papper *

Ingis- har du missat pappersmuffningen!

• Fru E

Ninnis-har inte märkt av ökad mängd än så länge men ibland hoppar hjärtat till när man analyserar färgen och får det till icke genomskinligt . Jaja det är säkert ingen fara, inga större mängder än utan som innan BIM

• Fru E

Ingis-där sa du nåt! Men man måste ju kolla sig i spegeln när man ändå är på toa och det är svårt i mörkret

• Fru E

Att ha ljuset släckt är en ide som tål att tänkas på eller så kan man faktiskt undvika att titta på pappret med

• Fru E

Jag har inte märkt av att det är mer slajm men det kommer kanske

• Fru E

Flamman-men du fick väl ett - på stickan så tantafan borde komma i sinom tid om hon har vett i sig

• Fru E

Är för övrigt VÄLDIGT sugen på att köpa ett test till men har nästan lovat maken att inte göra det........*grubblar vidare*

• Fru E

Ninnis- visst är det så, håller mig till VUL helt enkelt och en dag i sänder med att inte pappersmuffa som om det skulle lyckas!
    Ska med smita hem till maken och läsa bok!

• Fru E

Här firar vi inte fars dag så mycket mer än med ett telefonsamtal, får bjuda på middag en annan gång.

i torsdags var det konferens, fredags begravning, lördag kosta outlet och idag renovering så full rulle.
    Som kvällsaktivitet på konferensen var det ölprovning som jag klarade genom att doppa tungspetsen, ingen som märkte att nivån i ölglasen inte sjönk (inbillar jag mig iaf). Lite svårare att förklara varför jag drack vatten till maten för vissa så skvallret är nog igång för fullt men det får de så gärna.
    Kan verkligen rekommendera outleten i Kosta hoppas jag inte jinxat något nu men kunde inte motstå att köpa 2 st PoP mammabyxor för sammanlagt 200 kr, gravida väninnan har samma storlek som mig så de kommer att fungera många månader. I börjarn hade jag ångest över att köpa något såhär tidigt men priset vann, fyndade även ett par plagg till glassbåten efter ok från maken

• Fru E

Blommis-jag kommer inte riktigt ihåg hur det var de andra färskförsöken men jag var rätt öm i magen efter äp men hade inte så mycket molvärk så att jag reagerade. Denna gången var det heller inte så distinkt utan kunde lika gärna vara något annat

Ninnis-drar en lättnadens suck över att det inte kommit mer jag har klarat mig med beigefärg än så länge har dock motsatsen till hård mage........sorry!

• Fru E

Fru Sy-tittade tyvärr inte så mycket på jackor men de hade många byxor, kjolar och toppar att välja på

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans