I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Ingis-använd samma som till pizzan bara att kavla ut degen som vanligt och strö på allt man vill ha, rullar den som med kanelbullar och skär på samma sätt. Grädda som kanelbullar
Ingis-använd samma som till pizzan bara att kavla ut degen som vanligt och strö på allt man vill ha, rullar den som med kanelbullar och skär på samma sätt. Grädda som kanelbullar
Ingis-vad bra att maken greppat lite vad du menar vi har blivit bättre på det där sedan vi började renovera eftersom vi insåg att vi måste samarbeta och inte bli ovänner för att orka
de kan vara lite svåra att rulla med hela tomatskivor och sparris ev
Ingis-det var ingen dålig skörd
Fru Sy-hur mår du nu
Flamman-världen är bra liten min kollega bor i Kvidinge av alla ställen
Ingis-alla nederskåp är på plats och fastsatta så nu kan vi putta in ugnen, ikväll börjar vi på 3 överskåp som ska upp och sedan är det bänkskivan som fattas. Vi skulle tagit bänkskivan från ett stenhuggeri i Kävlinge men maken tröttnade på honom när han efter 3 månader fortfarande inte börjat på vår skiva så vi väljer ett annat företag som dessutom är billigare.
Jag tänkte försöka börja spåna på vad vi ska göra med vår bärande vägg där vi ser balken i taket samt 2 stolpar dvs vi ska inte dölja dem. De är i furu nu tror jag och vi har ek i köket så något måste vi göra med dem så det blir väl att måla, betsa, lacka eller något
Blommois-lalalalalalalalalalalalalalala vet inte alls vad du pratar om jo vi är igång med FET nu men har inte fått något insättningsdatum än. Har grym ångest för det hela och är inte i balans precis men men bara att bita ihop....
Blommos-jag misstänker att jag och Ninnis kommer att ligga väldigt lika om det är slutet av veckan eller mitten som gäller för dem. Vi vet mer imorgon vad tidsplanen är för oss.
Vi hade lite vänner över på fest i fredags kväll och gravida väninnan med maken tittade in när de var på väg hem. Såg riktigt hur maken efter några öl vågade känna och titta på hennes fina mage och riktigt längtade till han kunde göra så på mig med, lite tungt men men
Heloise-KRAM!!! Vad säger läkarna om Elise
Tycker Ninnis borde vara klar nu.......har för mig att vi stannade till tolv över
Mugglan-hej på dej haha ja ibland är jag grymt dålig på att uppdatera båda trådarna men lite har nog att göra med att jag medvetet/omedvetet förtränger FET:en lite....