I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
Sådana stora eskimåer gör nog onnnnnnnt jag tror att jag och Blommis nöjer oss med en liten söt en
Blommis-määääh men vilket spektakel det blev av ert filmhyrande......
Sådana stora eskimåer gör nog onnnnnnnt jag tror att jag och Blommis nöjer oss med en liten söt en
Blommis-määääh men vilket spektakel det blev av ert filmhyrande......
Heloise-hehe härlig arbetsuppgift du kan dumpa på chefen
Ingis-jag är redo för BT träff när som än har vi vare sig kök, ordnat uterum eller vardagsrum men vill ni besöka röran så är ni välkomna nu eller senare. Kan skicka ut maken i garaget att städa eller ut på nya hojjen
Hvidis-grattis! Men lite förvånande måste jag säga, hade ni börjat syskonförsöken eller hur var det
Daa-grattis till vagnköp! Svängbara hjul fram är överreklamerat tycker jag men det är jag det
Heloise-klart man ska planer allt som går i förtid
Kommer inte ihåg vad mer jag skulle kommentera, jo plusvågen så klart *slår mig i huvudet*, så skickar en kram till alla istället!
Imorgon middag bär det av till Falun och hem först på torsdag men har internet på tåget så ska försöka titta in till er
Ps.om ni vill får ni hemskt gärna hålla tummarna imorgon förmiddag med start 08.30 ds.
Skriver lite snabbt, sitter på X2000 ner från Falun.......
Tack för alla kramar om uppkörningen känns så surt att bli kuggad på en sån sak men men jag försöker att glömma det. Har fått ny tid så inom 2 veckor blir det en ny chans
Daa-uppkörningen i övrigt kändes ok, var oerhört nervös i början men uppkörningsläraren var bra på att få en att slappna av så efter säkerhetskontrollen och första krypkörningen kom jag igång. Fick göra om båda banorna två gånger varav den ena var att han ville se lite mer jävlar anamma (jag gjorde allt rätt ändå) kan säga att min lärare inte var överens med uppkörningsnissen.............har gärna den uppkörnignsläraren igen om det blir så men kommer nog att vara lite nervös över trafikbiten även om han berömde mig i övrigt för körningen.
Inte lätt att välja om du ska köra i 110 eller 80 på en 100 väg, pest eller kolera liksom men men bara att komma igen försöker att inte älta det men gahhhhhhh vad svårt! Tänk om tänk om tänk om tjaa ni vet.....
Heloise och Flamman-kram & på er!
Fru Sy-om man vill beställa kläder av dig, hur långt innan vill du ha beställningen
Ninnis-men huddagis är ju helt perfekt för vovven så blir han aktiverad hela dagen med
Hvidis-det är därför som jag köper gardiner
Skickar kramar till er alla och LOVAR att komma in till er snart
Daa-förra veckan fick jag kortet *stolt som en tupp*