• Fru E

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Tittar in och säger att jag lever

Har möte resten av dagen och sedan lite AW hemma hos en kollega. Kör bil så slipper mygla med att jag inte kan dricka alkohol (eller kan och kan)

Hvidis-mysigt med fladder kände på väninnans mage i veckan och fick känna flera rejäla sparkar och vändningar *så coolt*

Fru Sy-låter som om det är fogarna som säger ifrån eller ryggen, kanske att du suttit still för mycket i en viss ställning

Villemoa-vilken envis liten tjej tror du gör helt rätt i att vänja dig vid kejsarsnitt. Jag hade nog inte sett det som något onaturligt utan så länge bebisen kommer ut så spelar det ingen roll hur

• Fru E

Fru Bygg-hörde av min kollega i veckan att det är kollegor på andra avdelningar som börjar undra om inte jag ska ha barn snart eftersom en kollega i min ålder ska ha det jaha vad ska man svara då?

• Fru E

Ninnis-likadant här men vet inte vad jag kan förvänta mig efter 2 1/2 dag heller ähh symtom betyder inte ett jota man blir bara uppstissad av dem så det så!

Nu möte!

Kram & på er!

• Fru E

Säger ändå grattis Ninnis , sprutan kan sitta i upp till 10 dagar men det är många som börjar testa tidigt och de flesta plus håller i sig!
    Underbart att det troligen lyckats på första försöket *kramar om*
    Fortsätter håller tummarna tills imorgon inför blodprovet som kommer att visa samma sak

• Fru E

Då stämmer min teori om att de man hittar "fel" på oftast lyckas med ivf

• Fru E

Om jag ska vara lite ego så har jag svårt att tänka mig att vi lyckas, pessimistiskt men med största sannolikhet sant......som grädde på moset fick pappa ett telefonsamtal när de var nere här igår och min mormor gick bort igår natt
    Hade hoppats få berätta för henne att även vi skulle kunna ge henne ett barnbarnsbarn men men.....

Nu kallar huliganerna till brorsbarn!

• Fru E

Ninnis-som jag skrev i messet, det finns ingen pott med plus som ska delas ut utan det är slumpen som avgör ni är såååååååå värda ert plus. Klart ni ska vara glada!
    *lovar att ta min pessimism och gömma den *

• Fru E

Ninnis-säger grattis igen, vad var det jag sa om min teori och om ert plus igår

• Fru E

Blommis-maxdosen kommer att göra susen i musen för att fortsätta på Ninnis felskrivning
    Hehe ställ in er på att jag behöver peppning för jag är mästare på att vara negativ antar att det är en försvarsmekanism för att ställa in sig på det värsta. Och talar vi om tålamod så har jag inget sådant heller .
    Visst är det tidigt än (rd6) och mycket kan hända men jag stressar upp mig med att alla (inte NI ) hit och dit säger att man ska känna saker som molvärk (ehhhh ja hur bedömer man det ), det ska dra i äggstockarna eller sticka och man ska känna si och så för att lyckas. Förnuftet säger att jag inte kan känna något såhär tidigt och inte heller behöver känna något speciellt alls men men den som lever får se.

Daa-peppar lite till så du orkar strida med FK

Flamman-håller med övriga, karlskrälle är vad han är
    Här hemma ligger maken redan i sängen och är karlförkyld *suck* har verkligen inget tålamod med en liten förkylning. En annan tar en ipren och går snällt till jobbet medan maken åker hem från jobbet och lägger sig ynklig i sängen och kraxar

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans