• Fru E

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Tar mig i kragen och tittar in

Blir lite hektiskt att få ihop allt och vi har inte internet hemma än heller, grrrrr

Ninnis-välkommen hem!

Lanovia-du kan inte låna ut lilla E till en promenadsugen granne eller liknande

• Fru E

Sonja-sjukskriven i 15 veckor hujedanemej! Det hade jag inte haft tålamod med, har svårt bara när maken är sååååå förkyld

• Fru E

Ninnis-även en liten Fru E sneglar på inboxen och säger ingenting mer

Hund ska även vi ha så snart vi bara kan! Kanske till våren och vi hinner/orka bygga hundkoja ute, blir ett värmande substitut till en liten knodd som inte vill komma.

Lanovia-vi kommer iordning lite mer dag för dag men nu när vi jobbar går det långsamt framåt vilket är lite frustrerande.....men tålamod som sagt

Sonja-här prioriteras det friskt med.........bokhäcken på framsidan hade behövt klippas, har 1 m långa skott men vi väljer att jobba på inne främst

Villemoa, Heloise-vad tråkigt att ni ska behöva ha så ont borde vara straffbart!

• Fru E

Daa-grattis till att ha sett de små liven tänk två små söta krabater som lever rövare finns i din mage! Om det är en av varje så är det ju perfekt så har ni allt fixat redan nu på en gång

• Fru E

Ingis-haha hade maken dåligt samvete eller

• Fru E

Fru Sy-försök att inte oroa dig för mycket över allt som känns i magen det mesta är helt normalt men fråga på du även om inte just jag kan så mycket

• Fru E

Heloise-tom csn är snabbare än fök

Daa-kan inte sluta tänka på att ni har två små liv i magen

• Fru E

Ni har inga nappträd eller liknande i närheten det brukar gå rätt så bra om den lilla själv får ge bort sin napp till trädet där alla andra hänger. Men det visste ni säkert redan

• Fru E

Ingis-flytten har redan gått gick första veckan i augusti men vi har en hel del kvar i huset. Men nu har vi iaf golv överallt och halva köket är på plats på köksgolvet så det går framåt. Försöker att göra något varje kväll så man kommer framåt, eller ja slipper ha möblerna längs ena väggen och inga lampor
    Mckörning vad är det usch nu är det nära med uppkörning, är hemskt nervös över det hela även om jag vet att jag kan det. Bara nerverna som spökar till det hela.

• Fru E

Ingis-det finns ju små hängande träd av olika slag, sälg eller något annat kanske Blommis vet säkert mer

Träff tycker jag allt vi kan göra snart!!!! Om vi kommit en bra bit till i oktober så kan vi kanske med betoning på kanske vara hos oss om ni vill

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans