• Fru E

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

blommis-har du hört något från Ninnis börjar bli lite orolig när hon inte hört av sig om de skulle vara där kl 9. Då brukar man vara upp och iväg vid 12

• Fru E

Blommis-vet du om man ska klippa ner klematis någon gång eller låta dem vara helt vi har några olika sorter som blommar olika perioder och alla är relativt stora så gissar på att de inte varit nerklippta.....

• Fru E

Blommis-hehe jag har ingen aning om vilka sorter det är men kan kanske gissa, ska leta upp bild som liknar de vi har

• Fru E

Bringar lite reda i alla förvirring om eskimåer

Man tinar eskimåerna en och en dvs först tar de ett  tidigt på tisdag morgonoch ser det inte bra ut så tar de fram ännu ett osv. Så har vi tur kommer vi att ha 9 eskimåer kvar i frysen.

Ninnis-tror att alla som går igenom det vi gör blir lite ödmjukare inför hela barnkarusellen och inte tar något för givet utan en dag i sänder vilket kanske är nyttigt.
    Då kommer du att ligga 5 dagar före mig i ruvningen

• Fru E

Ninnis-nä stopp och belägg INTE 9 syskon tvi vale maken vill ha 4 totalt men jag är nöjd med 2 el 3 eller bara 1 om det blir så....

*tar alla händer jag kan krampaktigt*

• Fru E

Ninnis-TD redan efter 11 dagars ruvning inte illa! På vår klinik är det TD 15 dagar efter insättning eller 17 vid FET. Testen skulle kunna visa fel så tidigt eftersom ÄL sprutan kan ge fel resultat på stickan eftersom hormonerna kan hänga kvar, därför är blodprov säkrare skulle jag tro. Konstigt det kan vara så olika. Då ligger du en bra bit framför mig

• Fru E

Ninnis-din fina bild behövs för att lätta upp stämningen lite!
    Du vet att det bara är 6 dagar kvar va kortaste ruvningen som jag varit med om vilket är skönt

Blommis-var det idag som det var VUL?

Lanovia-grattis till att ha kommit i jeansen

• Fru E

Bruttan-ibland är karlarna verkligen ärkenöt om man får säga så

Heloise- hoppas hoppas att läkarna verkligen inte hittar något på lilla Elise! Försök se (även om det är väldigt lätt för mig att säga *tejpar munnen och slår mig på handen*) läkarnas oro som att de kollar upp minsta lilla som ev kan tyda på att något inte stämmer och då kallar in ytterligare experter för att ligga ett steg före och hjälpa Elise på vägen.
    Skickar en stor kram så att ni orkar igenom det alla 3  

• Fru E

Villemoa-v 36 då är det snart dags spännande!

• Fru E

Villemoa-då hoppas jag på att pyret vänt sig

Daa-hur går det med magen?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans