• Snartis

Välkomna till Tivoli Empatia!

Sitter och myser med en sovande lillebror i famnen idag har jag varit med båda grabbarna till bvc, kicken har vuxit massor. Hela 114 cm lång och 22 kg lillebror har gått upp till till födelsevikt, skönt för han gick ner 9% innan mjölken hade kommit igång. Attans vad vi har haft svårt att bestämma namn men nu har vi gjort det!! Så skönt
    Ea: uschh för att äta paddor!!! Skadad som man är trodde jag först du menade ipad
    Vad duktiga ni är på att gå ner i vikt och kämpa!! Blir lika impad av att ni kommer på så många roliga maträtter. Måste ändå fråga om barnen äter allt? Vet inte om jag skulle få ner grön soppa i kicken
    Själv har jag äntligen börja tappa allt vatten sen graviditeten, vilken tid det tog. Hade ni som blev snittade det så? Kroppen ligger efter och verkar inte fatta att den inte är gravid längre. Hur lång tid tog det innan ni var helt tillbaka kroppligt efter snitt? Känns som jag har blivit mkt bättre men har dagligen ont i snittet Har inget input gällande solkläder, hade aldrig några till kicken. Men vi har ju inte varit utomlands heller. Här hemma har vi kört på t-shirt och solkräm.
    Är det någon föressten som är intresserad av 2 amninglinnen i strl M? Ett svart och ett vitt med tunn spetskant upptill, inboxa isåfall

• Snartis

Vickan: har du några tips på var man hittar amningbehå i större storlek? Har tittat på change men de har bara i spets, är inte så förtjust i det. Min enda i g- kupa räcker inte

• Snartis

Lillebror drar redan 62 i kläder och han är inte ens 3 veckor!  Stor kille, känns konstigt att redan få plocka bort 56.

• Snartis

sept: där fanns det mkt att välja på har du provat natt eller sportbh varianterna? de såg  väldigt bra ut...

• Snartis

Snorkis: skönt att allt var bra och att de kommer kolla det regelbundet.

Åt bara tabletter en vecka men har som du beskriver, ont i huden. Får ondare om jag anstränger mig dvs går och rör mig för mkt. Men det är svårt när mam ska sköta fsk och allt med en 4 åring och en bebis.
    Med kicken tappade jag allt vatten direkt, 11kg direkt borta när jag kom hem från bb. Nu trillade allt vatten ner i benen (AJ!!!!) innan det började lämna kroppen.

ahhh vilken tid det tar att skriva med en hand

• Snartis

Hej Lappis

Ahh då är det normalt att det försvinner saktare denna gång. Fast ska nog inte klaga, sista veckan så har 10kg försvunnit. Nu är det bara 10 kvar

• Snartis

Ska nog gå och prova ut en ny i butik så jag vet att storleken verkligen är rätt. Hade ju G under graviditeten så misstänker att jag ska ha större nu
    Sen vågar jag nog beställa från nätet...

• Snartis

Lappis: ha så otroligt mysigt på ibiza!! Det finns massa att göra där, jag är ju från ibiza men faktiskt aldrig lyckats ta mig till de stora uteställena

• Snartis

Oj kokos, riva och bygga nytt?? Fast det är kanske enklare än bygga ut. Är det sovrumsbrist? Eller vad är prob med ert hus?

Svar på tråden Välkomna till Tivoli Empatia!