Välkomna till Tivoli Empatia!
Sitter och myser med en sovande lillebror i famnen idag har jag varit med båda grabbarna till bvc, kicken har vuxit massor. Hela 114 cm lång och 22 kg lillebror har gått upp till till födelsevikt, skönt för han gick ner 9% innan mjölken hade kommit igång. Attans vad vi har haft svårt att bestämma namn men nu har vi gjort det!! Så skönt
Ea: uschh för att äta paddor!!! Skadad som man är trodde jag först du menade ipad
Vad duktiga ni är på att gå ner i vikt och kämpa!! Blir lika impad av att ni kommer på så många roliga maträtter. Måste ändå fråga om barnen äter allt? Vet inte om jag skulle få ner grön soppa i kicken
Själv har jag äntligen börja tappa allt vatten sen graviditeten, vilken tid det tog. Hade ni som blev snittade det så? Kroppen ligger efter och verkar inte fatta att den inte är gravid längre. Hur lång tid tog det innan ni var helt tillbaka kroppligt efter snitt? Känns som jag har blivit mkt bättre men har dagligen ont i snittet Har inget input gällande solkläder, hade aldrig några till kicken. Men vi har ju inte varit utomlands heller. Här hemma har vi kört på t-shirt och solkräm.
Är det någon föressten som är intresserad av 2 amninglinnen i strl M? Ett svart och ett vitt med tunn spetskant upptill, inboxa isåfall