Ore skrev 2011-02-11 17:53:49 följande:
Sweet: Jag tycker det låter som ett väldigt intressant ämne, och då är jag inte lika insatt som du. Det är väl jättebra att du ser det som intressant!
Snaily: Oohhh, det blev snabba bud alltså...
BS: Usch, vad läskigt med Astrids fall. Lillkillens senaste fall var nog från toastolen, där han hann klättra upp med blöta fötter, och halkade rätt ner i det hårda duschgolvet. Stackaren... (Det var dock under makens överinseende, så jag behövde inte klandra mig själv).
Mina kvällsplaner kom av sig litet efter att chefen kommit in och pratat litet med mig. Resultatet blev att jag iaf lyckades hålla borta tårarna tills han gått, men kände mig tvingad att jobba över, fick ett tag panik för att jag inte fick tag på maken som blev tvungen att hämta på dagis istället för mig, och nu överväger jag allvarligt att säga upp mig. På stört. Men eftersom chefen gått hem så kanske jag ska tänka på det över helgen i alla fall...
Det tråkiga är att allt kändes betydligt bättre på jobbet, tills det här hände. Nu känns det värre än det varit tidigare.
F*n också.
Men Ore!!!!
Vad hände???
Vad var det för en chef som fick dig att känna så????!?!?!?
Fasen vad sur jag biir!!!!
Usch, dåigt ledarskap ser man alldeles för ofta!
tycker att har man dåliga besked så kan man väl prata om dem på ett annat vis kanske?
Eller visst, n vet jag itne vad det handlade om men det känns ändå typiskt att det blir såhör med tårar efter att chefen gått.....
Fy!
tycker synd om dig!!!!
varmaste Kramen!!!! .-p
Hoppas att du kan komma över det värsta under helgen.