Välkomna till Tivoli Empatia!
Välkomna och hej Mopedvin och Sommarbrud!
Körsbär - något som jag ofta glömmer att det finns trots att det är så gott. Bara en burk konserverade körbär på vaniljglas - mums Har minsann sett att Lappis tänkte avslöja ett körsbärs-brulérecept här snart *spanar vilt*
Sweet - om du ser - iih vad spännande, tänk om du är med barn! Jag tänker så att det är väl sällan som det verkligen passar i livet att få barn - så det är lika bra att de kommer av sig själva, annars kanske det inte blir ngt alls. Nu har ju ni en rätt speciell situation, men jag hoppas att den löser sig även om ni får ett barn till!
Hoppas att du mår bättre (i näsan) nu! Kram!
Porchez - vad härligt med Sälen! Men jag måste hålla med dig om att det alltid är drygt att åka hem. Tåg bort och flyg hem är något jag starkt rekommenderar om man åker lite längre än Sälen. Have a safe trip home.
Oms - varje gång jag läser om din semester blir den alltmer fantastisk! Det är väl också helt idealiskt, att åka bort lite längre tid till ett varmt land där man känner en massa människor. Tror fö på dina sextips - det gäller att se till att det finns tillfällen i vardagen!
Här har det mest varit tandborstsex på sistone, dock inte när kepsen tillverkades. Då hade vi svårt att vara nära varandra (läs i samma land) och när vi väl var det - svårt av olika orsaker att få vara ifred. Så de handfulla tillfällena vi fick till det var vi väldigt på. Så kan det gå.
Vickan - krya på dig! Och soooov mycket.
Ego - mår faktiskt lite mer illa nu Till en viss gräns så är jag nöjd med det. Men aj vad jag inte vill att det ska eskalera *sänder en tanke till BS, Vickan med flera*
Tack också Hattis! Visst är det så. Det är aldrig den "perfekta tidpunkten" för barn. Men i vårt fal är det verkligen den allra sämsta tänkbara på så många vis nu. Ändå hoppas jag nog lite ändå. Eftersom jag nog är ännu räddare för att det aldrig ska gå att få till det igen, än att sitta med TVÅ barn i en 1:a och försöka leva på vatten och nudlar.....
Så ja, vi får se helt enkelt. Blir det så blir det och då får vi försöka lösa allt så gott vi kan. Men visst känns det nervöst det också. Man vill ju helst ge sig själv och sina barn den bästa starten man kan....