2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?
Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.
Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?
Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.
Löparna på myheart finns på Ebay också för 19 kronor styck (inklusive frakt!) Där tänkte jag beställa våra svarta! =D
http://cgi.ebay.com/Satin-Table-Runners-12-x-108-Wedding-Decor-Colors-New-/270720800570?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item84b79f4e90
4 månader kvar idag
Precis! Vårt ligger ifyllt i en mapp och väntar på att bli inskickat.... men det har ju hela tiden varit "länge kvar"....
Och nu är det helt plötsligt dags.....
Här kommer en länk till hindersprövningen:
http://www.skatteverket.se/privat/blanketterbroschyrer/blanketter/info/7880.4.19b9f599116a9e8ef36800024527.html
I maj så skickar vi in hindersprövning och efternmansbyte, som sagt som ni säger det är BARA 4 månader kvar =)
Ojojoj, ja nu börjar det faktiskt nästan pirra lite i magen! Härligt!
Ja, det är underbart att det börjar närma sig. Jag vill ha mer att planera...lite lite med det just nu.
:))) Fick dock lite oväntat problem förra helgen när stället vi skulle hyra helt plötsligt avbokade pga att ett stort dansband bara kunde den helgen och dom kunde inte förlora den inkomsten.
Panik hela helgen tills vi hittade en ny lokal.
Eftersom vi ska vigas på samma ställe så ville vi inte ha vilken plats som helst. Men inget ont som inte har något gott med sig..... Den här lokalen vi fick nu är större och finare, så nu känns det jättebra. (Vi hade bjudit lite fler än vad som fick plats i lokalen och alla utom ett par har redan tackat jag,.. :)) )
Suttit och kikat runt lite och hittat de löpare jag vill ha :)
I organzatyg och skitsnygga :) så himla nöjd. 9 meter - 189:-
Blir till att skicka iväg en beställning i mitten av nästa månad....kommer bli så himlans snyggt...