2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?
Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.
Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?
Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.
Ooh vad jag börjar bli nervös.. Det är ju faktiskt inte så långt kvar nu :) Det känns som att jag har glömt massor !
Men kyrkan är iaf bokad, och klänningen är fixad, och det är väl kanske det viktigaste :P
Imorgon så ska jag iaf träffa guldsmeden och inbjudningarna ska på lådan :) Och på onsdag skulle flugorna som jag vill ha komma till butiken, matchande till man och son :)
Ny i tråden!!
Vi har precis bestämt oss för bröllop detta år ist för nästa sommar.
Anledningen är att vi fick nys om att ett par kompisar till oss tänkt sig bröllop just den tiden vi tänkt. Så vi kände då att varför inte slå till redan i år!!
Kyrka, o festlokal bokat 30 juli.
Ska samla på mig material till inbjudningskorten så vi får ut dem snarast.
Kompisar till mig fixar frisyr, naglar o bukett.
Jag o min fästman vill ha ett väldigt avslappnat men vackert bröllop. Vi tänkte köra buffé o skippa bordsplaceringarna.
Någon mer som börjat planera såhär sent lr har alla varit ute ett år i förväg?!!
Någon som har tips på brudnäbbs klänningar?
...
Jag o min fästman vill ha ett väldigt avslappnat men vackert bröllop. Vi tänkte köra buffé o skippa bordsplaceringarna.
...
Ny i tråden!!
Anledningen är att vi fick nys om att ett par kompisar till oss tänkt sig bröllop just den tiden vi tänkt. Så vi kände då att varför inte slå till redan i år!!
Någon mer som börjat planera såhär sent lr har alla varit ute ett år i förväg?!!
Ny i tråden!!
Har kommit en bra bit påväg nu =)
Klänning köpt o ska bara anpassas efter mig när det är dags.
Kläder till min blivande man ska vi hyra.
Har tittat ut vigselring samt att vi ska fräscha upp förlovningsringarna.
Håller på o kollar runt efter catering o jämför priser.
Kollar efter klänningar till brudnäbbarna.
Måste fixa skor till alla o underkläder o smycken till mig.
Hoppas jag kan träffa frisören o floristen snart.
Inbjudningarna nästan klara för att skickas.
De e sååå kul o planera bröllop =)
Känns som det mesta står i stiltje just nu...
Klänningen kommer inte förens i början av maj, sambos kläder + skor är klara.
Ska till smeden på fredag och prova storleken på ringarna så han kan sätta igång och göra dem som vi vill ha.
Inbjudan går ut på fredag så just nu känns det som om jag inte kan göra något alls...
Eller har en sak jag MÅSTE göra, men tar emot..*S*
Ska sätta mig och klippa isär 50 meter tyg och göra 2½ meters dukar av dem...*suck* och känner att jag gärna vill veta hur många som ska komma innan så jag vet hur många dukar jag måste sy...Sen måste jag hitta vinröda löpare som inte kostar hur mycket som helst...