Hotlena skrev 2011-06-03 10:41:08 följande:
Men det borde väl inte vara nåt problem att ringa och fråga vad det kostar om ni dessutom känner någon där? Eller är du rädd för vad svaret ska bli?
Det var verkligen fint så jag kan tänka mig att det kostar därefter...
Tycker absolut att du ska kolla runt nu när det finns så mycket studentklänningar på marknaden! =) Ja huvudsaken är att du känner dig vacker. Det är ingen som kan bestämma att du ska ha en askungenklänning. Jag vill gärna ha en maffig klänning men är samtidigt lite orolig att jag ska känna mig för prinsessig, vilket inte passar min personlighet alls. Men fan, man gifter sig ju bara en gång, man kanske får passa på ;P
grillbuffé tror jag kan bli en riktigt höjdare! Hade vi haft sommarbröllop hade vi nog funderat på det. Men det blir lite kallt att stå ute och grilla i början av mars :P
Hm..Jo alltså, egentligen borde man ju inte vara skrämd för vilket svar man får. Det kan ju bara säga vd det kostar, sen får man ju själv ta ställning till om det är för dyrt eller inte...
Satt förut idag och kollade en annan tråd och guuu så mycket fina klänningar det finns alltså...Blir faktiskt lite sugen på att ha en lång klänning med en massa "rysch" men det är verkligen inte jag...
Haha, ja, lite kallt är de nog för att grilla i mars, iaf till ett helt bröllopssällkap ;)