skruttisOmuffis skrev 2011-01-17 22:03:10 följande:
Eller hur!? Och framför allt enkelt för oss som inte är "proffs". Mycket charmigare!
Jag önskar att min sambo inte var så förtjust i "riktig" bröllopstårta... Jag skulle gärna ha vit prinsesstårta som jag dekorerade själv...
Men sambon hoppas ju tyvärr på sugarpaste
usch och bläää....det som bara smakar socker och inget annat... skulle lika gärna kunna bjuda gästerna på en varsin skål florsocker då....
Men brudgummen måste ju också få bestämma något....detta är viktigt för honom så det är han som bestämmer över vår tårta.
Jag skall gladeligen äta det han väljer utan att tjura
Jag är glad för att min ölskling och jag tycker lika, jag gillar inte heller sugarpaste för jag tycker också att det bara smakar socker.
MEN jag är glad att det finns olika allternativ eftersom det finns så många olika smaker. Usch vad det hade varit tråkigt annars.
Vi ska ha en riktig prinsesstårta eller liknande och sedan ska vi även ha andra allternativ då vi dels har gluten ellergi men även nöt,mandel, laktos, mjölkprotein och sedan kan det vara något mer jag inte vet just nu. Så av den anledningen ska vi ha olika så att alla får något mumsigt. =)