operfekt skrev 2012-03-01 13:49:54 följande:
Det där ser ju helt okej ut dock.. egentligen går det kanske bra om det är lite paljetter,
bara de är vita eller genomskinliga, men kanske bättre att säga bara pärlor?
Jaa, hoppas ingen är grinig & klagar, men känns kanske inte som att så många
går in på prvs nättidning för att hitta nybildade namn att klaga på?!
Jaa, vi tog ett nybildat, som vi skapade utifrån min sambos "nick" på nätet,
han kallas redan nu för det inom bilstylingvärlden, så vi tyckte att det var lite roligare
att ta det som efternamn än våra nuvarande Jonsson & Börjesson.
Hans namn var dock upptaget, så vi ändrade plats på två bokstäver..
Egeentligen var jag dock mer förtjust i vårt andra alternativ, Adoré,
liiite hoppades jag på att vårt första alternativ inte skulle bli godkänt, haha!
Ja, jag gillar ju min överdel ;P Jag tror att den skulle kännas lite, stel, kanske är fel ord men.. ja, utan allt det där. Det glittrar och glimmar och det blir lite liv i överdelen. Nu har jag ju det endast upptill på överdelen och inte över hela. Jag hade dock en annan klänning med spets, pärlor och paljetter över hela överdelen och.. hm. Nä, jag tror faktiskt att jag gillade det också :) Samma sak där, det blev väldigt fint på håll att det glittrar lite :)
Med pärlor och paljetter, samma här, vita och som genomskinliga paljetter.
Min klänning utan, även den jättefin, men den känns lite.. plattare och stelare, typ.
Smaken är ju dock som baken och man ska välja det man själv tycker är finare :)
Aha smart att tänka så :) Vi funderade på ett nyskapat efternamn, men hittade inte på något som kändes bra och sedan tickade tiden på. Vi slutade upp med det originella Andersson ;) (Johansson var vår andra alternativ)