1700tal skrev 2012-03-07 08:04:48 följande:
Oj, så spännande! Har fått hem Huset Elliot på box nu så blir att sträcktitta på hotellet på kvällarna nu idag-sön. Sen blir det nog att klicka hem en 20-talsklänning för mig oxå, känner mig grymt sugen!
Btw - Igår var vi och tittade på en ny lägenhet!!! Budgivningen börjar idag på fm och vi tänker slåss! No more 28 kvm, nu får vi förhoppningsvis hela 47 istället! Värsta renoveringsobjektet, så blir att göra om alltihop igen.
Italia08 skrev 2012-03-07 09:14:10 följande:
daniiel - Vilken fin klänning! Hoppas att du kan beställa den.
1700tal - Lycka till med fajten! Men 47 kvm? Hjälp. Visserligen är det en klar storleksökning men själv hade jag nog fått klaustrofobi. Vi har 70 nu och det tycker vi är litet.
Varken Mylove eller Milly kan sy klänningen. Landy har ännu inte svarat, men misstänker att de inte kan sy klänningen heller då. Det var ju synd, tillbaka på ruta 1.
Haha mja, jag var tvungen att dra hem det där House of Elliot, så ska börja se det snart :) När jag såg vad det var, så känner jag ju igen serien. Tror att jag sett ett par avsnitt av den förut :)
Håller med, lycka till med budgivningen! :D Och håller med om "Hjälp!", vi har 95kvm och jag håller på att kvävas ;P haha