Kinaklänningar och gaffel däremellan!
DestinyD skrev 2012-03-12 11:28:24 följande:
Ja, jag sitter och spanar och håller utkik hela tiden!Ja, tyvärr så hade hans ena njure lagt av helt och den andra gick på sparlåga. Dessutom tyckte dom att dom såg en tumör på den njuren som fungerade sparsamt. Han bara magrade och blev väldigt loj och trött. Lekte inte alls längre och låg bara och sov. Jättetunn blev han... Tur att han hade lång päls, så man såg inte riktigt vilket spjälstaket han var på slutet. Jag har sparat en tuss från hans svans som jag ska ha i en berlock runt halsen. Hade tyvärr inte råd att kremera honom separat Helt otroligt hur mycket man kan sakna en sån liten ullboll!
Jaha okej, då förstår jag. Då var det ju definitivt rätt beslut iaf, trodde iofs inget annat heller, men trots det, så är det svårt. Vår katt hade hela lungorna fulla av vätska och tumörer, så hon hade ju inte en chans, men det var ändå jättejobbigt att ta beslutet att låta henne somna in. Väldigt fint att spara en tuss tycker jag :) Vi kremerade vår katt och jag har henne i en urna här hemma. De flesta tycker jag är knäpp, men jag klarar inte av att gräva ner henne. Jag läste att ni har en till katt också, hur tar den katten det hela?