• daniiel

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Matztjej skrev 2012-03-29 19:57:54 följande:
    Denna här! Inte alls vad jag hade tänkt mig, inte ens i närheten faktiskt. Men när jag var och prövade massvis med modeller så var denna modell mest smickrande. Så på den vägen är det!
    Helt fantastiskt att du hann få klänningen! 3 veckor ink frakt är f*n inte dåligt! :)
    Haha jasså, så kan det gå :P Klänningen är väldigt vacker iaf :) Ska bli spännande att få se den när den väl kommer sen! Vad hade du tänkt dig från början?

Ja, jag trodde ju inte riktigt att det skulle gå, men de var snabba.. och inget fel på klänningen heller! Jag tycker den var/är jättevacker, lite speciell, men välsydd :)
  • daniiel
    Biters skrev 2012-03-30 09:32:48 följande:
    VI fick svar tidigt imorse efter femtielva mail till diverse adresser kopplade till my love. Fick ett generellt svar om att dom fortfarnde håller på och tillverkar klänningar i allmänhet och att siten snart kommer up igen. Dock inget specifikt om vår order som gjordes 28feb.
    Fast det senaste året har då mylove bara haft en mejladress som de svarat ifrån, gmailen som jag skrev ovan här. De har en hotmail också, men den svarar dom aldrig från, där kan man bara chatta med dom via MSN. Det kanske du skulle kunna pröva? Man brukar kunna nå dom på MSN på morgonen, mellan kl.6 fram till kl.9 ungefär.
  • daniiel
    Matztjej skrev 2012-03-29 20:46:27 följande:
    Först skulle jag ha en väldigt enkel, med lite bredare axelband, inget släp, ingen vidd i kjol. Sen ville jag ha en med stor kjol direkt från midjan, vet ej vad modellerna kallas, men typ en prinsessklänning. Sen ville jag ha en gigantisk klänning med massor av fluff & "grädde" med massor av bling och flera meter släp.
    Nej just det! Först av allt ville jag ha en kort klänning med fluffig kjol!
    Vad jag sa från början iaf var att jag INTE ville ha utan axelband då jag inte gillar när det väller upp mellan bröst och armhåla, och INTE en som är slimmad som denna.
    Haha! Det är märkligt hur mycket man kan ändra sig längs vägen :)
    Jag hoppas att jag får svar snabbt om de godtar min beställning via mail.. Och att den kommer sitta perfa!
    Haha så du har som gått igenom i stort sett alla modeller, skönt att du kunde hitta en som du tycker att du passade i. Det ska nog bli jättebra :)
  • daniiel
    Jane skrev 2012-03-30 10:13:31 följande:
    daniiel: Jag tänkte beställa underkjolen du tipsade mig om på din blogg för ett tag sen. Jag hade tänkt beställa den från MyLove så jag får allt samtidigt och i ett paket. Men deras sida är ju nere så jag vet inte vad de brukar ta för en underkjol, vet du det?
    Oj, ingen aning. Tror de låg kring $40, men är inte alls säker på den saken.
  • daniiel
    Anny skrev 2012-03-30 16:36:14 följande:
    ooooh du milde!! tre klänningar (väl?) och inte en ENDA bild!!!!!!

Öka flickor!! Bild på original och klänning SKYNDA SKYNDA!!!!! :-P 
    Haha håller med, kom igen nu! ;D
  • daniiel
    Tinzi skrev 2012-04-02 12:15:44 följande:
    Hej allihopa!

Ingen mer än jag som skall ha klänning på festen sen? annan klänning alltså? Vart har ni besätllt ifrån isf?

jaja---Min blivande önskade lite smått i går att vi skulle gift oss i rådhuset utan fest, han tycker jag är så inne på bröllopet hela tiden & stressad :( Men det blir nog värt det/bra på dagen D ska vi se :) Men att det skulle vara såååååå mkt att tänka på hade jag aldrig anat.
    På torsdag åke rjag & hämtar klänningen min efter omsömnad! Snälla håll tummarna nu för att den är FIN och bra...*nervös*
    Jag bytte ju till en kortare brudklänning på festen, ångrar inte det valet! Jag beställde ju den från Mylove och den var jättefin. Har du inte hittat någon i vanlig butik?

Jag håller verkligen alla tummar och tår för att din klänning ska vara fin! Men jag tvivlar egentligen inte, den var ju fin redan innan också :)
  • daniiel
    GuteCarra skrev 2012-04-02 18:33:58 följande:

Något nytt från Mylove?

Någon som haft kontakt med dom sista dagarna?

Jag har ännu inte hört ett knyst om min beställning som jag mailade om i mitten på förra veckan :( *nervös*

Ska testa att skicka ett nytt mail nu tänkte jag!

Har du prövat "haffa" dom på msn? Jag mejlade ju med dom angående deras hemsida före helgen, men har inte prövat nu i veckan.
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!