• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011

Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2011.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2011.

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011
  • moom
    Zia 20090618 skrev 2011-05-23 15:48:09 följande:
    Bilden ger ju ingen rättvisa förstås, men helt underbara är de Solig

Vilka fina ringar, vart har du köpt dem?
  • Godis
    Vilding skrev 2011-05-23 15:12:39 följande:
    Stenen är 0.32 valet låg mellan den och en som var 0,4 men bestämde mig för att den mindre passade min hand bättre och att den skulle bli mer praktisk i vardan. Jag provade så stort som 1 men det såg groteskt ut på mina små händer... att försöka mecka in den i en handske var dessutom ett stort projekt som jag inte vill vara med om varje gång jag fryser om händerna.
    Haha...jag får helt enkelt klara mig utan vantar framöver Skrattande
  • CrazyGirl
    Biscuit skrev 2011-05-23 15:43:33 följande:

Jag tror att dessa är mina ringar, blev friad till med förlovningsringen så jag har ingen aning om vad den heter men jag tror det är nr 2 eller 3 från vänster men i vitt guld.

Vigselringen ser ut såhär fast i även den i vitt guld.

Är det Schalins ringar ? Vilken modell är det i så fall ? Liknar väldigt mycket den jag komma ha .
  • nikkihag
    moom skrev 2011-05-23 16:06:40 följande:
    Vilka fina ringar, vart har du köpt dem?
    Ser ut som ringar från Ur & Penn, fanns tidigare på deras hemsida för 229 kr tror jag det var.
    Köpte dessa själv för att ha som "vanliga smycken" fina men definitivt inget jag skulle välja som vigselringar
    då de i verkligheten mest ser ut som billiga bijouteri-ringar. 
  • moom
    nikkihag skrev 2011-05-23 16:38:01 följande:
    Ser ut som ringar från Ur & Penn, fanns tidigare på deras hemsida för 229 kr tror jag det var.
    Köpte dessa själv för att ha som "vanliga smycken" fina men definitivt inget jag skulle välja som vigselringar
    Jag har redan både förlovnings och vigselring, var mest nyfiken på vart hon köpt dem.
  • Tårtsmula

Varför skriver du så? Vad vill du att hon ska känna?

• Vilding

Jag köpte min ring i december förra året i London medan alla flyg var inställda på grund av snön. Handskar kändes högaktuellt just då. Kan tänka mig att man inte tänker lika mycket på det mitt i sommaren men jag använder nästan bara tighta skinnhandskar och tänker inte sluta med det till fördel för en större sten. :)

Godis skrev 2011-05-23 16:13:01 följande:
    Haha...jag får helt enkelt klara mig utan vantar framöver Skrattande
  • Vilding

Usch! Du skulle nog kunna dra nytta av lite självcensur.

• KhiraLii
    Vissa har råd med lyxiga diamanter till mångas avundsjuka tydligen.
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011