Hur mycket lägger ni på er ring?
För kul bara, hur mycket kommer ni lägga på er/era ringar?
Vi kör på ring till mig och den hamnar nog på 10'000-15'000.
För kul bara, hur mycket kommer ni lägga på er/era ringar?
Vi kör på ring till mig och den hamnar nog på 10'000-15'000.
De ringarna vi kommer använda som vigselringar, vilket är en slät till min blivande och en slät + en med stenar till mig, kostade ca 850kr för alla tre inklusive frakt och gravyr i två av ringarna.
Min blivandes ring
Mina ringar
Vi ville inte spendera mycket pengar på ringar, så vi valde silver och är jättenöjda :)
Egendesignad med lite bling - 26 000
maken gör om sin förlovningsring och jag köper en ny :)
tillsammans skulle det hamna på strax över 5000:- men då hade vi med eget guld som skulle räcka till båda med.
Vi tänkte mellan 10-15000 men det kommer bli runt 18.000:- men det är bara min ring. Älsklingens ring kommer kosta runt 5-7000:-
Det är bara jag som ska ha en vigselring, och den kommer förmodligen landa på omkring 10-12000.
(Fast om jag fick en rosa diamant i skulle man få lägga på en nolla! Men det är ju förstås inget alternativ för oss...)
Köper en trestens ring i vitguld till mig för ca 20 000 kronor (från england) och sedan ska jag sätta in 12 diamanter i min nuvarande vitgulds förlovningsring. Kostnad 5200. Min blivande vill inte ha nån ring och ska bara putsa upp sin ring och göra den skinande och mer vit, han har en vitguldsring, ganska bred.
Så totalt strax över 25 000 spänn.! Dyrt med diamanter, men tycker ändå det är värt
55.000kr för förlovningsring till mig, 10.000 kr för mannens. Min vigsel ring går på dryga 25.000 kr, Mycket pengar men helt klart värt det för oss.
Platina och mycket diamanter är dyrt!..tyvärrr..
Jag ska inte ha någon vigselring då jag inte hittat någon som passar min förlovningsring som är väldigt speciell och gammal. Jag älskar den och tycker allt ser fult ut brevid den. Den är från 1800talet, rött guld, tre diamanter och två smaragder.
Min fästmans ring är i rött guld och gick på 8000 kr.
Min ring kostade runt 8000 i ordinarie pris men vi köpte den på rea och fick den för 6000 istället :)
Sambon putsar upp sin förlovningsring och graverar in vigseldatumet.
Min och m2b´s går tillsammans på 25 000:-
Då har vi designar dem själva och de går i vitt guld. Min med vita diamanter och m2b's med svarta diamanter.