• Mariamilena80

Vilken klänning ska jag ha på ett bröllop jag är bjuden till??

Vilken av dessa tycker du att jag ska välja att ha på ett bröllop jag är bjuden till??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-15 09:36
    Obs!!! Klänningarna kommer att vara knälånga på mig.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 19:32
    Första klänningen var lite stor i omfång, men den var jätte skön. Så jag har sparat den, men om den kommer bli aktuell på bröllopet vet jag ej än.
    Den andra klänningen var mörk apricos i färgen och brösten fick inte på långa vägar plats, så den klänningen är tillbaka skickad.
  • Svar på tråden Vilken klänning ska jag ha på ett bröllop jag är bjuden till??
  • Semlorna

Ingen, jag tycker dom är för korta

• Mariamilena80
    Semlorna skrev 2011-06-13 20:54:44 följande:
    Ingen, jag tycker dom är för korta
    Jag är kort själv så dessa klänningar kommer hamna vi knät.
  • Semlorna
    Mariamilena80 skrev 2011-06-13 20:56:12 följande:
    Jag är kort själv så dessa klänningar kommer hamna vi knät.
    Isf ettan.
  • Iseika

Den första. Den blekrosa färgen är väldigt svår att bära för rätt många.

• labbalabba

jag tycker också nr 1, den andra är aningens för kort, även om du inte är så lång själv.. Dock är den sjukt snygg! :)

• helsingebrud

om de blir längre på dig så isåfall 1an
    men jag hade nog tyckt att de var för korta

• moonlightgirl

Jag tycker att nr två är snyggast av dem båda.

• majflicka

förutsatt att de är längre än på modellerna... Personligen uppfattar jag 2: an som snyggast men också för ljus och jag hade inte haft den på bröllop. Kan såklart vara min dator men helspets i blekrosa känns för brudigt för mig för att ha som gäst

• Semlorna
    majflicka skrev 2011-06-13 21:28:29 följande:
    förutsatt att de är längre än på modellerna... Personligen uppfattar jag 2: an som snyggast men också för ljus och jag hade inte haft den på bröllop. Kan såklart vara min dator men helspets i blekrosa känns för brudigt för mig för att ha som gäst
    Jag tycker också tvåan är för ljus och röstade därför på ettan
  • Mace

Vad har du själv för färger? Det avgör ju ganska mycket, för båda klänningsfärgerna är lite svåra att bära upp.

Tycker också tvåan ser ut att vara väldigt ljus för ett bröllop. Och de är på tok för korta, men om du också är kort går det säkert bra.  

Svar på tråden Vilken klänning ska jag ha på ett bröllop jag är bjuden till??