sagoprinsessa skrev 2012-01-12 01:39:55 följande:
Jo absolut, men jag har inte gift mig än så kan inte sitta och säga att "den stunden skulle jag aldrig byta bort för allt i världen" om du förstår? Så jag förespråkar vad jag tror är bäst för mig men det känns som att en del andra förespråkar vad som är bäst för alla. En väsäntlig skillnad enligt mig.
Nu ska jag inte lägga mig i den övriga diskussionen här i tråden, finns andra som sköter det så bra.
Om man är nöjd med att ha gått in tillsammans och inte vill byta bort den stunden då? Så känns det för mig, eftersom det ögonblicket var det bästa jag upplevde under hela dagen. När vi stod tillsammans, jag tryckte hans hand hårt, han såg mig i ögonen, vi log mot varandra och så öppnades dörrarna. Då borde jag väl ha all rätt att känna och tycka så och även berätta det, utan att andra för den sakens skull behöver tolka in något extra i det, som
"Därför måste ni också välja det!", för det har jag aldrig skrivit eller sagt. Däremot kanske någon som läser det, som är osäker på hur de vill göra, inser att det kan vara mysigt och romantiskt att gå in tillsammans också.
Jag kan nog säga att jag är 99% säker på att jag inte hade upplevt den stunden lika speciell, romtantisk och mysig om jag hade stått där ensam, ensam med brudföljet eller tillsammans med någon annan.