Walk a mile!
Jag vill också vara med! Gick jättemycket promenader förut men sista åren har jag blivit väldigt lat.. Så det känns väldigt lägligt :) Får försöka ta en liten krok på vägne hem då, det är väl det som är utmaningen? :)
Jag vill också vara med! Gick jättemycket promenader förut men sista åren har jag blivit väldigt lat.. Så det känns väldigt lägligt :) Får försöka ta en liten krok på vägne hem då, det är väl det som är utmaningen? :)
Har gått till och från VFU:n idag - 2 x 20 min. Samt till Ica för att handla middagsmat - ca 15 minuter. Gick ganska mycket inne i affären så jag tycker det räknas ;) Men det är ju inte så mycket extra jämfört med i vanliga fall, det får jag ta imorgon.
En timmes promenad avklarad! Var ute längre men var inne på biblioteket, stod still vid rödljus och handlade på Ica, men jag tror att en timmes effektiv gångtid är vad det blev. Känner mig nöjd med det :)
Måste säga att den här tråden är jättebrat motivation. Har nyss varit ute 50 minuter. Trodde det skulle bli längre men jag gick nog lite för snabbt ;) Är nöjd i alla fall, mitt mål ligger på 45 minuter om dagen tror jag :)
Ja, visst. Och så känns det lite som att nån "bryr sig" om jag har gått en stund idag. Annars har man som ingen att berätta för. De flesta tycker inte det är nån jätteprestation att promenera heller så ;)
Ja, det kommer komma dagar då det inte blir mer än en vända med soppåsen. Har sjukt mycket att göra i veckorna men jag försöker göra roligare saker på helgen i alla fall.
Igår blev det inget alls. Idag har jag gått en promenad som tog 30 minuter. Hade verkligen inte lust men tog mig då över 30 minuters-strecket (som väl är den där gränsen för vad man bör röra sig per dag?). Kommer inte gå ut ikväll men jag har tvättid så lite spring i trappor blir det i alla fall.
2 x 20 minuter till och från VFU:n idag. Sov inget i natt så jag har legat helt däckad i soffan sen jag kom hem. Men, men, lite promenad i alla fall :)
Det är fredag, behövs mer pepp än så? ;)
Nej, men okej. Tänk vilken bra ursäkt att inte lämna huset och istället enbart promenera på löpbandet :D Jag ska gå ut och gå några steg nu i alla fall så när jag kommer in kan jag rapportera hur det har gått ;)
Haha okej. Jag brukar alltid vara lite gladare på fredagar, även om jag är ledig :)
Ja men vad härligt med en dusch! Allt för humöret. Och det gör väl inget om du måste duscha igen om det skulle vara så :)