Walk a mile!
Ja, jag vet! Har velat åka på den några år, det brukar vara bra artister där. Synd att den ligger på "fel" vecka Men vi ska då få lyssna på Nanne Grönwall i helgen, det får fuga
Ja, jag vet! Har velat åka på den några år, det brukar vara bra artister där. Synd att den ligger på "fel" vecka Men vi ska då få lyssna på Nanne Grönwall i helgen, det får fuga
Härligt Chicita! Går det bra att jobba? Du slipper yrseln?
Jag planerar någon typ av träning eller promenad ikväll. Ska dra med mig mamma tänkte jag. Skriver det här så jag måste göra det. Är för övrigt ledig i tredagar så nu kommer det bli många promenader
Du bröt en tå och behöver ta det lite lugnt? Alltså, jag skulle väl förmodligen tvinga alla att komma med blommor om jag hade brutit tån. Jag skulle halvligga i soffan med foten högt och ett jättebandage just runt tån och så skulle jag få minst en sån där fruktkorg Och då är jag (faktiskt) en rätt så anspråkslös person
Men du hade rätt hög smärttröskel vill jag minnas?
Tack, hoppas också på bättre väder. Det har spöregnat hela helgne :/
Kvällens promenad är avklarad! Vi gav oss ut i åskregn och det var jättehärligt! Men som sagt, det vore kul med lite sol nu under mina lediga dagar
Nej, jag kan tänka mig att de inte gör något åt tår, btw.. Men det gör väl ont i alla fall :P
Hehe, min hund (2 år) bryr sig väldigt lite om vädret. Mina föräldrarshund (6 år) har börjat tveka om det regnar mycket .
Nu ska vi bege oss ut alla tre (jag och hundarna) och gå i minst 30 minuter. Håller tummarna för att vädret inte blir åskregn igen, vi har ett antal mörka moln på himlen..
Tillbaka efter en stillasittande midsommar med för mycket mat och dryck, och en oerhört aktiv vecka i Budapest! Ojojoj, vilken härlig stad! Var där med döttrarna som är 15 och 21, och vi alla tre var lika imponerade av staden. Så mycket att se så vi hann med en bråkdel.
Vi var igång från morgon till kväll så promenerandet är jag nöjd med. Nu återstår bara att fortsätta här hemma. Har semester och all tid i världen att röra lite mer på mig. Det gäller bara att komma ur soffan som jag alltid fastnar i så fort jag är hemma!
Nu ska jag läsa ikapp tråden och sedan får det helt enkelt bli en promenad
Tipsar om att bara bestämma sig för att gå ut en halvtimme under dagen. Vad är 30 minuter av ett dygn liksom. Man har ändå 23,5 timme till att sitta i soffan Jag passar på att gå lite längre under mina lediga dagar och kortare svängar dagarna jag jobbar.
Är för övrigt på väg ut just nu. Hundarna väntar på mig och det blir en runda i terräng. Kul!
Hej allihop! Grattis Chicita! Välkommen Oniq. Är det bara här det har regnat typ hela veckan?
Igår cyklade jag en sväng efter jobbet. Skulle ha gått men dels går det fortare att cykla och så tänkte jag vila vaderna lite. Men jag fick ont i knät istället Idag har jag gått en massa i jobbet (som vanligt) men inte varit på någon längre tur. Jo, 10 minuter och då köpte jag glass på vägen
Jobbar imorgon, men sen är jag ledig två dagar så då räknar jag med att röra på mig lite till
Har gått en långpromenad idag. I skogen, en dryg timme och hunden var nästan lös så jag fick gå hela tiden. Underbart. Mindre underbart att man mer eller mindre kunde hälla vatten ur skorna sen. Men jag förtjänar att mysa inne resten av kvällen
Idag är jag ledig och solen skiner! Hurra, hurra. Ska definitivt ta mig ut och gå en långsväng idag, efter lunch. Ska först jobba lite med ett projekt jag håller på med och hänga tvätt. Skriver här i alla fall så blir jag tvungen att ge mig ut sen
Nu har jag varit ute i 55 minuter (ganska exakt) och gått hyfsat fort (det är varmt). Och enligt eniro blev det 4,4 km. Inte illa, med tanke på att det mest kändes jobbigt