• daniiel

"Trashigaste" bröllopet?

Vi prövar en nystart på en tråd från 2009, www.brollopstorget.se/Forum-2-2/m3472620.html

Så kom igen, spy ut alla era fördomar här! Vad tycker du är "trashight" på ett bröllop?

Och kom ihåg, detta är med glimten i ögat ;) Och skriver som i den gamla tråden, det är nog nästintill ingen som kommer undan :P

• Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?
  • Daludd

Gud, trist att en kul tråd blev så förstörd... BT har blivit så himla känsligt, alltså det är verkligen silkesvantarna på och allt ska förstås och ingenting får sägas med rak kommunikation etc etc... märker av det i alla trådar, herregud vad människor tar illa upp för allt hela tiden, jag begriper inte...

Läste de första sidorna med nöje i alla fall!

Vågar inte ens nämna mitt eget bidrag nästan, men det är iaf klänningar som inte ser kloka ut jag främst brukar reagera på. Det finns en bild på nätet såklart, flera har ju lagt upp sådana, men den här råkar vara svensk... hm.

I alla fall, jag vågar nog med en disclaimer: Det är klänningen, inte personen, jag tycker är trashig. Och de är fantastiska som gifter sig och älskar varandra och kärleken är allt och bla bla bla allt annat självklart man alltid måste säga innan man ger någon som helst kritik ;)

3.bp.blogspot.com/-jUvp5x9O5Ks/T90DnOerslI/AAAAAAAADLc/mmZAjIu0_Z4/s1600/DSC04577.JPG

/Daludd alltid med glimten i ögat 

• Pluppe
    Daludd skrev 2012-06-24 02:09:38 följande:
    Gud, trist att en kul tråd blev så förstörd... BT har blivit så himla känsligt, alltså det är verkligen silkesvantarna på och allt ska förstås och ingenting får sägas med rak kommunikation etc etc... märker av det i alla trådar, herregud vad människor tar illa upp för allt hela tiden, jag begriper inte...

Läste de första sidorna med nöje i alla fall!

Vågar inte ens nämna mitt eget bidrag nästan, men det är iaf klänningar som inte ser kloka ut jag främst brukar reagera på. Det finns en bild på nätet såklart, flera har ju lagt upp sådana, men den här råkar vara svensk... hm.

I alla fall, jag vågar nog med en disclaimer: Det är klänningen, inte personen, jag tycker är trashig. Och de är fantastiska som gifter sig och älskar varandra och kärleken är allt och bla bla bla allt annat självklart man alltid måste säga innan man ger någon som helst kritik ;)

3.bp.blogspot.com/-jUvp5x9O5Ks/T90DnOerslI/AAAAAAAADLc/mmZAjIu0_Z4/s 1600/DSC04577.JPG

Hahaha! Hårnät VARNING där Flört
  • Styrka

Nu har jag ju inte läst hela tråden, bara den här sista sidan, och där är ju inte många upprörda inlägg så jag missade nog tackolov de finkänsliga hujedamej-inläggen. Men den där bilden var ju helt priceless! Tungan ute

Annars tycker jag nog fylla är det trashigaste. Även att ha bröllopsfesten i en gammal fotbollslokal.

• Tokig
    marielleangelina skrev 2012-06-22 15:48:51 följande:
    1 - Stoppa hela ringfingret i munnen innan mannen trär på ringen och sedan slicka lite också (antar för att den ska glida på lättare, men vaf-n!)

2 - Urringade brudklänningar

" target="_blank">

Spola till 2.20 så kan ni få se hur en trashig brud ser ut...
    Hahahaha så jäkla roligt. Och att lägga ut filmen på Youtube också. Underbart.
  • Anneli256
    MaureenS skrev 2012-06-23 22:24:50 följande:

Trashigt är väl ett starkt ord, men jag tycker själv att det är ganska B med.

• Tokig
    Daludd skrev 2012-06-24 02:09:38 följande:

3.bp.blogspot.com/-jUvp5x9O5Ks/T90DnOerslI/AAAAAAAADLc/mmZAjIu0_Z4/s 1600/DSC04577.JPG

Jag kan inte se bilden :( Märker på kommentarerna att det är nåt i hästväg och jag är sååååååååå nyfiken.

Annars lägger jag min röst på precis ALLT med detta bröllopet
    ">

inklusive personerna ;) Och det faktum att de sålt rättigheterna....

• daniiel
    marielleangelina skrev 2012-06-22 15:48:51 följande:
    1 - Stoppa hela ringfingret i munnen innan mannen trär på ringen och sedan slicka lite också (antar för att den ska glida på lättare, men vaf-n!)

2 - Urringade brudklänningar

" target="_blank">

Spola till 2.20 så kan ni få se hur en trashig brud ser ut...
    Haha hade missat att kolla på denna.. lika kanske iofs, herregud!

Urringen, jisses.. och fingret i munnen, va? Jag tycker även att hångel inte hör hemma där, inte heller den lilla pussen innan de går fram till prästen. Jag tycker inte heller den där kortkorta och urringade svarta lilla klänningen(?) hon bytte om till sen är så passande...
  • daniiel
    Tokig skrev 2012-06-24 10:48:17 följande:

Jag kan inte se bilden :( Märker på kommentarerna att det är nåt i hästväg och jag är sååååååååå nyfiken.

Annars lägger jag min röst på precis ALLT med detta bröllopet
    ">

" target="_blank">

inklusive personerna ;) Och det faktum att de sålt rättigheterna....

Det blev ett litet mellanrum i länken, jag prövar 3.bp.blogspot.com/-jUvp5x9O5Ks/T90DnOerslI/AAAAAAAADLc/mmZAjIu0_Z4/s1600/DSC04577.JPG

Haha herregud vilken klänning... och tiara/krona.. och.. allt!
Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?