• daniiel

"Trashigaste" bröllopet?

Vi prövar en nystart på en tråd från 2009, www.brollopstorget.se/Forum-2-2/m3472620.html

Så kom igen, spy ut alla era fördomar här! Vad tycker du är "trashight" på ett bröllop?

Och kom ihåg, detta är med glimten i ögat ;) Och skriver som i den gamla tråden, det är nog nästintill ingen som kommer undan :P

• Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?
  • chrpe

Ja då får man kanske dra sitt strå till stacken :) Buffé, Tiara, Ej utsmyckad festlokal, Amerikanare (bil), inget liveband på festen, "rolig ingång/utgång med dans", solglasögon, "sexiga" underkläder som inte är bekväma.

• chrpe

Åhh jag kom på gästgåvor.... :)

• paet
    TheD skrev 2012-06-22 05:35:35 följande:

fast trash för mig är slampaktigt :p

jag kom på en sak som jag avskyr på bröllop:

- Uppdrag (!)

Jo men det håller jag med om Tungan ute Det är så jag ser det också.

Ja uppdrag är bara löjligt.. man ska ju bara träffas för att fira brudparet. Inget annat.

Något mer jag tycker är trashigt är när bruden är för överklädd/överdriven mot vad hon är vardagligen.
  • paet
    chrpe skrev 2012-06-22 11:43:27 följande:
    Ja då får man kanske dra sitt strå till stacken :) Buffé, Tiara, Ej utsmyckad festlokal, Amerikanare (bil), inget liveband på festen, "rolig ingång/utgång med dans", solglasögon, "sexiga" underkläder som inte är bekväma.
    Nu ska vi ha ett litet familjebröllop med bara släkten. Och vi vill inte slå på stort utan det viktigaste för oss är att vi blir gifta och har våra kära runt om oss. Kände mig lite träffad när du skrev buffé Tungan ute det ska vi ha. Även inget liveband då vi inte ska ha fest i med att det är mkt barnfamiljer som kommer. Inte så kul att betala flera tusentals kronor för det när det kanske bara blir runt 10 pers som faktiskt skulle vilja dansa natten lång Så det beror på hur du menar trash då? Blev nyfiken bara
  • mjeanettek

Vi skall också endast ha buffe, inget liveband då vi skall ha hela tjocka släkten som i "my fat Greek wedding" med barn och allt hehe Kan inte se at det er trash :) Men smaken är som baken, delad ;)

paet skrev 2012-06-22 11:57:57 följande:
    Nu ska vi ha ett litet familjebröllop med bara släkten. Och vi vill inte slå på stort utan det viktigaste för oss är att vi blir gifta och har våra kära runt om oss. Kände mig lite träffad när du skrev buffé Tungan ute det ska vi ha. Även inget liveband då vi inte ska ha fest i med att det är mkt barnfamiljer som kommer. Inte så kul att betala flera tusentals kronor för det när det kanske bara blir runt 10 pers som faktiskt skulle vilja dansa natten lång Så det beror på hur du menar trash då? Blev nyfiken bara
  • paet
    mjeanettek skrev 2012-06-22 12:01:34 följande:
    Vi skall också endast ha buffe, inget liveband då vi skall ha hela tjocka släkten som i "my fat Greek wedding" med barn och allt hehe Kan inte se at det er trash :) Men smaken är som baken, delad ;)
    Ja och tur är ju det? Eller hur? *fniss*
  • TheD

Vi hade medelhavsbuffé. Den godaste maten jag någonsin har ätit! Det var hotellets kök som fixade så klart. Man får ju mer mat än att bara få mat på en tallrik ;) På buffé fylls det hela tiden på :)

• marielleangelina

1 - Stoppa hela ringfingret i munnen innan mannen trär på ringen och sedan slicka lite också (antar för att den ska glida på lättare, men vaf-n!)

2 - Urringade brudklänningar

Spola till 2.20 så kan ni få se hur en trashig brud ser ut...

• TheD
    marielleangelina skrev 2012-06-22 15:48:51 följande:
    1 - Stoppa hela ringfingret i munnen innan mannen trär på ringen och sedan slicka lite också (antar för att den ska glida på lättare, men vaf-n!)

2 - Urringade brudklänningar

" target="_blank">

Spola till 2.20 så kan ni få se hur en trashig brud ser ut...
    Stoppa fingret i munnen??? Eeeiiiuu!
Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?