• daniiel

"Trashigaste" bröllopet?

Vi prövar en nystart på en tråd från 2009, www.brollopstorget.se/Forum-2-2/m3472620.html

Så kom igen, spy ut alla era fördomar här! Vad tycker du är "trashight" på ett bröllop?

Och kom ihåg, detta är med glimten i ögat ;) Och skriver som i den gamla tråden, det är nog nästintill ingen som kommer undan :P

• Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?
  • TheD
    daniiel skrev 2012-06-21 17:36:17 följande:
    Mer..

- Skor med för höga klackar så bruden inte kan gå i dom
    - "Klädkod" så gästerna ska matcha färgtemat
    - Gifta sig väldigt kort efter man träffats
    - Kents låt "Utan dina andetag" som solosång under vigseln
    - Spendera halva (eller mer) bröllopsbudgeten på brudklänningen
    - Tungkyssas under vigseln (i eller utanför kyrkan eller annan vigselplats)
    - "Roliga" brudpar på tårtan, ex där bruden släpar maken
    Håller med där. Tog bort secretox dock ;) Gjorde inte det för det blev inte av tyvärr. Men egentligen så är det inte helt riktat på bröllop.
  • TheD

du hade tema :) ;)

Chicita skrev 2012-06-21 17:39:55 följande:
    haha...
    Känner mig inte träffad alls FlörtTungan ute

• TheD

Vilket btw var häftigt! Inte tema "nu ska allt vara i plast"

• Chicita
    TheD skrev 2012-06-21 17:42:25 följande:
    du hade tema :) ;)
    Jo det var det jag menade... 
    Det kändes som om du var på väg att avsluta med "om man inte gör som Chicita"  Tungan ute
    ---------------------------------------------------

Jag har svårt att se bröllop som traschiga (om det finns ett sånt ord) över huvud taget.
    Tycker att det är väldigt individuellt med tycke och smak. Även om jag inte skulle gjort något på mitt bröllop så betyder det inte att jag skulle se ner på någon som valde den grejen på sitt Glad 
  • daniiel
    TheD skrev 2012-06-21 17:41:26 följande:
    Håller med där. Tog bort secretox dock ;) Gjorde inte det för det blev inte av tyvärr. Men egentligen så är det inte helt riktat på bröllop.
    Tänkte väl mest på secret box som morgongåva. jag har aldrig hört talas om sådan fotografering i något annat sammanhang än bröllop :P
  • gbg2012

När man som vegetarian får färdiga biffar på bröllop, typ quorn-hur roligt är det??

Bling bling örhängen i plast-plastsmycken överhuvudtaget

osmakliga tal om ex

Cd musik som in och utgång på vigsel i kyrka

en massa sprit från tyskland som står på borden eller bag in box på borden under middagen

• TheD
    daniiel skrev 2012-06-21 17:49:45 följande:
    Tänkte väl mest på secret box som morgongåva. jag har aldrig hört talas om sådan fotografering i något annat sammanhang än bröllop :P
    Det är bara en vanlig fotografering då kvinnan har underkläder på sig... :)
  • TheD
    Chicita skrev 2012-06-21 17:49:03 följande:
    Jo det var det jag menade...
    Det kändes som om du var på väg att avsluta med "om man inte gör som Chicita" Tungan ute
    -------------------------------------------------- -
    Japp :)
  • Marylojs

Det enda jag egentligen tycker är pinsamt på bröllop är när brudparet försöker vara några de inte är, och försätter sig eller sina gäster i situationer som ingen är bekväm i, typ frack-krav när inte en enda gäst någonsin gått i frack tidigare osv. I övrigt tycker jag ett bröllop ska spegla brudparet.

Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?