• daniiel

"Trashigaste" bröllopet?

Vi prövar en nystart på en tråd från 2009, www.brollopstorget.se/Forum-2-2/m3472620.html

Så kom igen, spy ut alla era fördomar här! Vad tycker du är "trashight" på ett bröllop?

Och kom ihåg, detta är med glimten i ögat ;) Och skriver som i den gamla tråden, det är nog nästintill ingen som kommer undan :P

• Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?
  • TheD
    paet skrev 2012-06-21 19:18:20 följande:
    Men nu sa ni ju att såpbubblor är trashigt? Vad ska man annars ha när brudparet kommer ut från kyrkan? Ris kan antigen inte vara bra för fåglarna eller så får man hela håret fullt i ris, dvs inte skönt om man har en lockig uppsättning. Och musik från spotify kommer vi också att ha för att vi inte har råd med underhållning. Det gör ju inget i med att de vet att detta blir ett väldigt enkelt bröllop. Blir ingen fest pga det är så mkt barnfamiljer.
    Jag sa det ja. Våra gäster kastade ingenting på oss då vi inte ville det! Jag tycker det är hemskt, speciellt med ris eller liknande då det ska fastna i håret, någon får en punkterat öga osv. usch, nej jag/vi gillar det inte alls. Bubblor... barn blåser såpbubblor.
  • daniiel
    paet skrev 2012-06-21 19:18:20 följande:
    Men nu sa ni ju att såpbubblor är trashigt? Vad ska man annars ha när brudparet kommer ut från kyrkan? Ris kan antigen inte vara bra för fåglarna eller så får man hela håret fullt i ris, dvs inte skönt om man har en lockig uppsättning. Och musik från spotify kommer vi också att ha för att vi inte har råd med underhållning. Det gör ju inget i med att de vet att detta blir ett väldigt enkelt bröllop. Blir ingen fest pga det är så mkt barnfamiljer.
    Haha ja, jag kan tänka mig att vissa kan tycka det. Vi hade det ändå. Jag tycker det var jättefint och är nöjd över det valet :)
  • paet
    TheD skrev 2012-06-21 20:41:12 följande:
    Jag sa det ja. Våra gäster kastade ingenting på oss då vi inte ville det! Jag tycker det är hemskt, speciellt med ris eller liknande då det ska fastna i håret, någon får en punkterat öga osv. usch, nej jag/vi gillar det inte alls. Bubblor... barn blåser såpbubblor.
    Smaken är som baken Jag håller ju med om riset. Skrev exakt det innan du skrev det. Jag kan tycka det är roligt med bubblorna. Men trash vet jag inte om jag kan hålla med om?! Tungan ute 
    daniiel skrev 2012-06-21 21:05:57 följande:
    Haha ja, jag kan tänka mig att vissa kan tycka det. Vi hade det ändå. Jag tycker det var jättefint och är nöjd över det valet :)
    Ja jag tycker också det Håller inte med om att det skulle vara trashigt precis. Men alla tycker ju olika.

• TheD

Ordet trash är nog egentligen fel gällande det vi inte gillar... Rubiken borde ha en annan titel :)

• kickanw
    TheD skrev 2012-06-21 23:23:14 följande:
    Ordet trash är nog egentligen fel gällande det vi inte gillar... Rubiken borde ha en annan titel :)
    Fast jag uppfattade TS som att vi just ska skriva vad som är trashigt, inte bara vad vi inte gillar! Det är ju två olika saker! :)
  • daniiel
    kickanw skrev 2012-06-21 23:28:42 följande:
    Fast jag uppfattade TS som att vi just ska skriva vad som är trashigt, inte bara vad vi inte gillar! Det är ju två olika saker! :)
    Ja, det stämmer. Det var så jag uppfattade den gamla tråden, använde mig av samma rubrik som den tråden.
  • paet
    TheD skrev 2012-06-21 23:23:14 följande:
    Jo det är sant Då får vi dra till med "trashiga" grejer då

Jag tycker det är trashigt iaf när det blir en riktig fyllefest efteråt. Det kan jag sätta det ordet på. 
    Eller som ni andra också sa att de närmsta som tex föräldrar till brudparet har utmanande kläder. 
  • TheD

fast trash för mig är slampaktigt :p

jag kom på en sak som jag avskyr på bröllop:

- Uppdrag (!)

• Odium

Prinsessbröllop med rosa som färgtema. Med världens största fluffklänning, slott-tårta, små askungenvagnar på bordet, ett mindre isberg på fingret och allt som hör till.
    Extremt WT för mig :D

Jag har inte läst hela tråden än, så jag kanske upoprepar var någon annan sagt. Jag håller fortfarande på med första :D

Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?