• Chicita

BT-Veteraner

Känner att jag saknar nånstans att bara snacka om allt mellan himmel och jord med alla trevliga människor som varit här länge. Och som alltså redan är gifta...
    Inte om något speciellt ämne utan bara prata.
    Ett ställe att umgås, att kanske ta en cyberfika, bestämma träff eller bara "vara".
    En plats att prata om jobb, hundar, gymmet, bil, hus och hem osv...

Jag har sett att det finns trådar där det pratas om barn och familj.
    Men när man inte har barn så känns det inte som rätt ställe att hänga. Även om man säkert skulle vara välkommen. Jag vill inte förbjuda barnprat här, men det är alltså inte så att man "måste" ha barn för att få vara med och prata.

Skulle gärna se att vi undviker bröllopsämnen så det här inte blir en "fråga dom gifta-tråden".

• Svar på tråden BT-Veteraner
  • Chicita
    Lenblo skrev 2013-02-18 20:47:36 följande:
    Chicita: Du kanske ska ta dig till en läkare ändå, för att få det röntgat. Man lär ju inte operera ändå, men då vet du i alla fall hur länge det kommer att göra ont.
    Hmm nu vet jag inte riktigt vad du kommenterade. Vad skulle röntgas?
    Jag är röntgad och undersökt kors och tvärs under flera år nu... Men jag har aldrig fått veta hur länge något skulle kunna göra ont Flört

Låter som en spännande resa du haft i alla fall Solig 
  • daniiel
    Chicita skrev 2013-02-18 22:05:40 följande:
    daniiel Vad roligt. Hoppas det går bra nu och du får jobbet Skrattande
    Tack :) Ja, det skulle vara perfekt. Kvällar och helger, 10-25 timmar per vecka. Jag skulle ändå kunna vara hemma med dottern när hon behöver det. Det är isåfall en tvådagars utbildning först, nästa vecka 26-27 februari, och jag fyller år den 26.. så.. det skulle  vara en perfekt födelsedagspresent :P haha
  • TheD
    daniiel skrev 2013-02-18 22:44:34 följande:
    Tack :) Ja, det skulle vara perfekt. Kvällar och helger, 10-25 timmar per vecka. Jag skulle ändå kunna vara hemma med dottern när hon behöver det. Det är isåfall en tvådagars utbildning först, nästa vecka 26-27 februari, och jag fyller år den 26.. så.. det skulle vara en perfekt födelsedagspresent :P haha
    Men då får vi hoppas extra mycket!
  • TheD
    daniiel skrev 2013-02-19 13:48:30 följande:
    Meeeen... så sitter jag och väntar och är supernervös, så drar intervjun före ut på tiden, så får vänta 10 minuter till!
    Morr
  • daniiel

Nu är det över, puh! Vi pratade i närmare 40 minuter, men det gick bra, tror jag. Det som talar emot mig är väl att jag inte har så mkt erfarenhet skulle jag tro. Jag håller tummarna ändå och får veta senast på fredag hur det har gått. Spännande...

• TheD
    daniiel skrev 2013-02-19 14:33:08 följande:
    Nu är det över, puh! Vi pratade i närmare 40 minuter, men det gick bra, tror jag. Det som talar emot mig är väl att jag inte har så mkt erfarenhet skulle jag tro. Jag håller tummarna ändå och får veta senast på fredag hur det har gått. Spännande...

Jag står för: Det finns inget som säger att man är en bättre anställd bara för att man har erfarenhet.

Visst kan det vara bra att man har gjort något liknande men det ska inte vara avgörande. Visst, om man ska anställa en hjärnkirurg så är det en sak :p

Svar på tråden BT-Veteraner