• Sudditjuven

Vi som gifter oss 2015!

En dottertråd till Bröllop 2015.

Här diskuterar vi alltså kommande bröllop! :) 

Vi planerar just nu ett vintageromantiskt bröllop för ungefär 50 personer och vi har en budget på 20.000 - 25.000. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-14 23:00
    Augusti:

8e - Artemiss
    15e - Sudditjuven

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-15 08:39
    ? - Lindijoo

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-15 13:02

120926 - april/maj
    ellie01 - Maj/juni
    Cammyr - 13e juni
    Artemiss - 8e augusti
    Sudditjuven - 15e augusti
    Lindijoo - augusti

• Svar på tråden Vi som gifter oss 2015!
  • Emmasara
    Nightrod skrev 2015-01-23 11:25:03 följande:
    Du ser, hoj it is.
    Och då rekomenderar jag givetvis en Nightrod Flört
    haha, ja de är fina, tror dock min sambo är intresserad av något annat. han gillar att ut o leka med hojen (typ åka på bakhjulet och sådant) han har nu en ktm, 625 tror jag att det är
  • crs
    Emmasara skrev 2015-01-23 11:27:30 följande:
    okej, kan vara härligt att ha något kvar också, tror vi ska försöka komma iväg på en lite längre resa när vi väl har fått barn också. (typ vara borta i en månad eller något sådant). 
    Hehe, vilket olika perspektiv man kan ha. Jag/vi har en sexåring, och tycker det ska bli skönt att åka på semester utan henne. Hon är världens bästa, men att ta hand om barn är väl inte det allra mest avkopplande man kan göra direkt. 
  • Emmasara
    crs skrev 2015-01-23 11:38:48 följande:
    Hehe, vilket olika perspektiv man kan ha. Jag/vi har en sexåring, och tycker det ska bli skönt att åka på semester utan henne. Hon är världens bästa, men att ta hand om barn är väl inte det allra mest avkopplande man kan göra direkt. 
    haha, som sagt vi har inga barn än. Men det vi tänker är att ta med mina föräldrar på den resan och så får de hjälpa till och vara barnvakt :P (för 2 år sedan var vi i thailand med mina föräldrar och där träffade vi ett par som hade 2 barn, ett var några år och den minsta var bara några månader, de skulle vara i thailand i 6 - 8 veckor och de hade med sig hennes föräldrar och det verkade så mysigt och härligt så det är väl lite det jag är ute efter. Men vi kommer säkert åka iväg innan det också (vi är en familj som åker utomlands ganska ofta)
  • SofieFii

Va ute och provade en massa klänningar för ett tag sen, varför kan man inte välja alla? Hade jag fått välja så hade jag nog gått i bröllopsklänning varje dag! 

Varning för många bilder! :)

• Nightrod
    SofieFii skrev 2015-01-23 16:00:24 följande:

Va ute och provade en massa klänningar för ett tag sen, varför kan man inte välja alla? Hade jag fått välja så hade jag nog gått i bröllopsklänning varje dag! 

Varning för många bilder! :)

Dessa tycekr jag var finast, vet du inte fråga om det, men jag säger det ändå, alla var fina överlag, men dessa tycker jag var finast personligen
    Live free, ride free
  • SofieFii
    Nightrod skrev 2015-01-23 16:04:22 följande:

Dessa tycekr jag var finast, vet du inte fråga om det, men jag säger det ändå, alla var fina överlag, men dessa tycker jag var finast personligen
    Sthlm2015 skrev 2015-01-23 16:07:01 följande:

Och av Nightrods alternativ röstar jag på alternativ 1 och 5.

Åh, det är så himla kul att få andras input. Själv tycker jag bäst om de i mermaid modell, men det var helt omöjligt att gå i och jag tänker dansa hela kvällen! Plus att jag förmodligen ska gå i en trappa på vigseln - inte lätt om man inte kan röra sig i klänningen, hahaha! 
  • crs
    SofieFii skrev 2015-01-23 16:12:57 följande:
    Sthlm2015 skrev 2015-01-23 16:07:01 följande:

Och av Nightrods alternativ röstar jag på alternativ 1 och 5.

Du såg verkligen ut att passa i den med låg rygg! Superfin!
  • SofieFii
    crs skrev 2015-01-23 16:23:24 följande:
    Du såg verkligen ut att passa i den med låg rygg! Superfin!
    tack! en av mina favoriter faktiskt, men som sagt, går inte att röra sig i en sån modell, jag kunde inte iallafall. Får köpa en liknande och ha när jag bara behöver gå på fest och se dekorativ ut. :D
  • Emmasara
    SofieFii skrev 2015-01-23 16:00:24 följande:

Alla såg helt fantastiska ut fast på olika sätt, (har ett stort problem själv att välja klänning då jag tycker nästan alla jag ser är vackra och fina på olika sätt) 
Svar på tråden Vi som gifter oss 2015!