...jag tycker det är ganska fint när man är lite lagom hårlös där nere, men att raka gör mig galen när stubben växer tillbaka, kliar och svider och rakar jag varje dag så får jag garanterat irritationer. Jag har använt min epilator och resultatet blir super, men AAAAAAAAAJJJ!!! Det gör ju BAMSEont!!! ...och man kan ju inte precis ge upp halvvägs... Jag har aldrig provat att vaxa proffessionellt, det känns som att det skulle vara pinsamt att ligga där med benen i vädret, men jag antar att det funkar eftersom de är proffs. Så för det mesta får jag, och min pojkvän, leva med min orakade, men något nedklippta fluffpuff, även om jag (och han) föredrar lite naknare hud. Däremot gillar jag INTE när män är rakade, inte ett dugg. I övrigt anser jag att det är lika attraktivt med eller utan hår egentligen. En expojkvän älskade variationen, ibland gillade han det släta, men lika mycket gillade han den lummiga mustiga regnskogen, fulla av mysterier och dofter (hans ord, inte mina, ganska poetiskt tycker jag). SÅ killar gillar inte nödvändigtvis bara det helt släta och hårfria. Hygienmässigt tror jag, som den sjuksköterska jag är, att det säkert är bättre att lämmna underlivet ifred förutom den mest nödvändiga hygienen. Det är säkert en större risk att hålla på att raka eller annat, än att låta det vara som det är. Men som sagt, ibland är det andra behov som går före, och då tar man vissa risker, så är det med allt. Så länge ingen känner sig tvingad eller pressad så får man göra precis hur man vill, men jag tycker att BÅDA är lika OK. Jaha, det var mina två cent så att säga... om det gav nåt'... vet jag inte, jag bara svammlar, men ändå... :)