• Lisa1982

Raka sig i underlivet

Är det någon som vet om det är vanligt att raka sig i underlivet inför bröllopsnatten. Pratade med kompis och hon säger att bland dagens tonåringar rakar sig nästan alla (?) och att en stor del av de yngre kvinnor som ska gifta sig gör detta i någon utsträckning (alltså mer än det vanliga "trimma bikinlinjen")inför bröllopsnatten.

Hade inte haft en tanke på detta men det kanske är något jag ska fundera på?

• Svar på tråden Raka sig i underlivet
  • EhjärtaK = sant

Mia.Maria:
    ja, det är precis så jag tänker! "Snippa" kan man använda i största allmänhet (både om barn och vuxna). Men precis som du säger så är det kanske inte världens "sexigaste" ord .

• vixen not a tramp

Kul att någon håller med!

Det behövs verkligen ett asexuellt ord som alla kan använda och känna igen. En schysst motsvarighet till snopp. Springa och framstjärt tycker jag känns helt fel!

• Alexxa

Klart det är fint att man rakar sig och gör sig fin

• Jillian

Någon som har erfarenhet av ömtåliga slemhinnor pga p-piller ätande?

Fick bytat till en ny sort med större mängder gulkroppshormon för att "bygga upp" slemhinnan igen. Blöder visserligen inte lika mycket men det har defenitivt inte slutat heller (ätit pillerna i ca en månad nu) Undrar därför om det är någon som varit med om samma sak, som vet ungefär hur lång tid det kan ta innan dessa trista mellanblödningar upphör?

• Jillian

Hehe..ups, hamnade alldeles fel! Beklagar! *s*

• pumpa

Jäkligt populär diskussion... :)

Själv gillar jag en gammaldags murva med rejält tilltagen buske. Att borra in näsan i en sådan och käka skäggbiff till hör favoriterna.
    Frugan gillar min buske på samma sätt.

Angående lukt så tycker jag att en viss grad av lukt nog bör finnas där. Vem f*n vill ha ett sönderskrubbat tvåldoftande ollon att snaska på? På samma sätt vill jag ha lite kvinnlig doft nere i busken. Ingen tvålsmak eller parfymdoftande venusgratäng. Det ska märkas var man är.. så man inte råkar gå vilse. vill frugan sedan bli tuggad i cheriffen - ja, då kan ju lite extra god hygien vara bra....

Jag gillar sån sex dom hade på stenåldern -inget knussel- bara ren produktion.. :D :D

• CareBear

Pumpa

Hur gammal är du om man får fråga......?

• pumpa

Frågan är hur gamla ni är...

Aldrig har jag avböjt sex med en kvinna för att hon haft lite päls eller råkar ha gått på muggen en gång innan....

JaAg älskar människan som vi är skapta inte som ett äckel på reklambyrå med anorexi och hårlöshet har som ideal....

Veckorevyn skapar tex ett ideal som jag säkert kommer gråta floder över när mina två döttrar anammar med matvägran och konstant noppning vaxning mm som följd.

men när du kommer upp i min ålder (39) kanske dina barn och hårt leverne lärt dig att uppskatta livet...

/love - mike ;)

• LisaML

När jag läste pumpas inlägg tyckte jag att det lät som att han hade en riktigt sund inställning till hårprydda kön. Han uttrycker sig ganska målande med det är uppiggande tycker jag, och jag tycker fortfarande att hans budskap är vettigt, även om jag kanske inte delar hans åsikt till 100%. Ska bli skönt att bli 39.

• Granis

Pumpa :D:D:D

Delar dock inte din åsikt men sättet du uttrycker dig på ÄLSKAR jag! My kind of guy. Älskar killar med skön och avslappnad humor.

• NokGroda

kan verkligen inte fatta varifrån åldersfrågorna kom in? vad är det med pumpas inlägg som låter barnsligt?

visst.. han använder målande beskrivningar som vi kvinnor kanske har svårt att identifiera oss med (skäggbiff), men barnsliga är de inte.

skärp er, BT:are och sluta racka ner på folk, tycker jag. det blir ett sånt himla liv så fort någon uttrycker sig aningen färgstarkt.

den som ändå vore 39..

• LisaML

pumpa

jag gillar din stajl! Du kan säkert pigga upp en himla massa trådar här på BT! Jag saknar sådana som du bland oss BTare. Bli stammis vetja!

NokGroda

jag håller med!

• lassemaja

Pumpa, tack för det sköna inlägget! Håller helt med.......

• lundabrud

Pumpa:
    Jag föredrar rakade kulor. Men ditt icke-kliniska sätt att uttrycka sig tycker jag (som flera andra) är rakt och bra, utan att alls vara stötande! Tipp topp!

• pumpa

Lundabruden:

Jag sysselsatte mig faktiskt en tid med att raka kulorna. Frugan tände till lite extra och satte dem nästan i vrongstrupen.
    Så nog piggade det upp altid. Vi avslutade rakningen för att producera unge och då ska ju påsen ha rätt temp för att ynglen ska trivas extra bra.

Det var väl ganska ok att ha dem rakade förutom att de blev mera svettiga än tidigare. Helt naturligt iofs då det utan hår inte blir nån luft kring påsen.

-det blev en Alva förresten. :)

Svar på tråden Raka sig i underlivet