CareBear:
Tja, det är ju helt upp till dig om du har känt dig provocerad av debatten som har pågått i den här tråden
. Jag tycker nog att "attackerna" har varit ungefär lika hårda från båda sidor (men sedan beror det ju på hur lätt man har för att ta åt sig).
Jag tror du har missat ganska mycket av poängen i mitt inlägg. Du har din åsikt, men måste acceptera att vi är många som inte alls känner på samma sätt som du gör. Alla tycker inte att könshår är ofräscht/illaluktande, och långt ifrån alla människor har kraftig behåring inne i könet. Precis som du tycker det är ofräscht med hår så tycker jag att det ser apäckligt/löjligt ut med en kille som är helrakad. Men sånt är livet, alla kan inte tycka att man är snygg eller sexig
.
Blev full i skratt när jag läste att du inte tror på att jag inte har sett ett rakat kvinnokön. Har du själv varit i speciellt många omklädningsrum för kvinnor
. Jag kan med största sannolikhet inte få dig att tro på vad jag skriver, men jag vet ju själv vad jag har sett,,,,,och inte sett
.