Inlägg från: pickolina |Visa alla inlägg
  • pickolina

Bröstförstoring (5)

Hemligt

För att man inte tagit tabl på många timmar, om man tar tabletter... Men framförallt för att man rört sig väldigt lite... Du vet väl själv att du är som mest stel och har som mest ont på morgonen om du tex har träningsvärk osv... När man sedan rör sig och kommer igång och kroppen värms upp och mjuknar så gör det inte lika ont.

• pickolina

vioola

Nej jag skulle absolut inte säga att D-kupa är litet men jag tycker inte heller att det är stort. När jag säger att en D-kupa är litet så menar jag "ej stort" (litet jämfört med folks uppfattning av en D-kupa) eftersom många har en felaktig bild och tror att det är jätte stort vilket det inte alls är. Många som använder B-kupa skulle egentligen ha C eller tom D-kupa och då blir uppfattningen om vad en D-kupa är lite fel.. Sedan beror det ju på om man är en 70D eller en 90D, för har man 90D så är det stooort helt klart. Sedan beror det även mycket på vilken form man har på brösten. Mina bröst har alltid sett mycket mindre ut än de faktiskt varit, om man tänker storleksmässigt. Alla har alltid blivit chockade över min bh-storlek pga att mina bröst aldrig varit särskilt stora. Vilket jag är ganska säker beror på min form + att folks uppfattning om bh-storlekar ofta är väldigt galen och felaktig.

• pickolina

famousfairy

Eftersom det var 6år sedan jag op mig så minns jag faktiskt inte riktigt.. Jag hade dock tur. Jag köpte en adidas sportbehå med byglar innan operation och den fungerade kanon efter operationen. Trots att storleken varit en ren chansning. Hade bh´n på mig dygnet runt (minns inte hur länge), förutom när jag duschade så klart.. ;) Jag tyckte att det var superobehagligt att ta av den för brösten var sååå tunga. Tyvärr så var det ju det som till slut resulterade i ryggproblem.. :( Konstigt, för idag har jag ju ännu större bröst (fast naturliga) och de väger ingenting och ger mig absolut inga ruggproblem... Weird!

• pickolina

Uj, vad jobbigt ni verkar ha det tjejer! Kom ihåg att det är psyket som spelar ett spratt och försök att bara vara och inte oroa er för hur de ser ut just nu och hur ni känner just nu... Svårt JA men ni vet ju innerst inne att det är jätte vanligt med oro och depp efter en stor operation. Speciellt en kosmetisk. Kroppen är orkeslös och energilös samtidigt som man har sååå höga förhoppningar och förväntningar. En ekvation som kan bli lite för mycket....

Ni kommer säkert bli jätte nöjda till slut! Ger er till tåls och se till att bara kurera er nu... Det kommer ta tid!

• pickolina

vioola

Ärren kan bli ljusare, beroende på hur ljusa de blivit redan... Annars så förändras de inte mycket efter så lång tid. Mina gjorde det inte i alla fall... Någon stans... Jag är ju opererad lite överallt jag, efter både skönhetsoperationer (bla bröst) och vanliga operationer.

• pickolina

famousfairy

Vad jobbigt gumman. Det där med byxstorlekarna är inte alls ovanligt... Å gällande bh`s så kommer du att hitta modeller och storlekar som passar dig. Kanske inte på H&M osv dock utan i mer välsorterade butiker, så som Details, Åhlens, NK osv... Men du är ju nyopererad så än kan du inte se form eller storlek, låt det ta sin tid. Hoppas du kommer bli nöjd med storleken oxå framöver..

Skickar en stor *KRAM*

• pickolina

famousfairy

Jo, kom på... Det där med att ta ut inläggen i push-ups är inget konstigt. Jag har alltid fått göra det för att de ska passa. Det blir push ändå! :)

• pickolina

famousfairy

Klaga på du.. ;) Det är bra att få ur sig hur man känner. Jag såg på Åhlens i farsta att de hade flera olika pilates-dvd till försäljning på bokavdelningen. Borde alltså finnas på Åhlens och kanske även i bokhandeln. Ett annat bra sätt är att gå mycket. Du kan ju försöka använda roddmaskinen men var noga med att köra lätt och att lyssna på kroppen när den säger ifrån.

Hang in there!

• pickolina

famousfairy

En vecka är ingenting. Det tar tid innan resultaten börjar visa sig... Det är därför många börjar träna men slutar efter en-ett par månader.. De har inte tålamod och/eller kunskap nog att veta att resultatet inte kommer på en gång. Ge inte upp!

• pickolina

Troligtvis handlar det dock inte om så fasligt mycket pengar om man bara behöver bekosta operation + narkos. Jag betalade 7,000:- på AK för op + narkos när jag tog ut mina implantat. Deras ordinarie pris var egentligen 10,000:- för patienter som från början var op på annan klinik, vilket jag var men kirurgen var sjysst! :)

Svar på tråden Bröstförstoring (5)