• Neon

Hur många är "normalt" att ha gjort det med? Är svartsjuk...

Hallåj,

Min kille har haft ca 15 tjejer innan mig. Inga seriösa förhållanden, men mkt one night stands.
    Jag själv har gjort det seriöst med 3 personer! Är faktiskt lite svartsjuk på de "gamla" tjejerna. Vad hände, vad gjorde dem? Är det normalt att tänka så?
    Ändå tycker min kille att 15 är ingenting när man snart är 30 år. Hans kompisar ligger runt ett hundratal.... Hur många har ni gjort det med?

• Svar på tråden Hur många är "normalt" att ha gjort det med? Är svartsjuk...
  • miss froggy

Örebroare

Hur menar du?

• Malin22

Jag är 20 och har haft sex med 6 killar, sen har jag kompisar som är lika gamla som är oskulder och såna som "slutade räkna efter 20"... men runt 100 när man är i trettioårsåldern tycker jag låter väldigt mkt, känns som att man mest slarvat runt då? själv hade jag nog kunnat hoppa över både en och två av dom jag haft sex med, men det är ju inte som att det känns jobbigt. jag hade också en pojkvän, han var 29, som sade sig haft sex med över 100 och haft trekant osv... det tyckte jag inte alls var roligt att höra.

• Meddelande borttaget
  • Örebroare

miss froggy:
    jag har svarat dej, men det hamnade i filtret, hoppas att det kommer upp snart!

• Kickit

22 år. Haft 2 sexpartners och är nöjd :) jag tror inte antalet avgör erfarenheten för fem jävla öre. Antingen är man bra i sängen, eller så är man det inte, oavsett om man legat med ett tiotal eller ett fåtal. Det är snarare personkemin och personerna i sig som avgör hur mycket de kan uppleva genom varann, eller INTE uppleva genom varann. Så synd, detta med att så mycket fokuserar kring sex. Det är ju trots allt bara ett sätt att upptäcka sig själv.

• Neon

Nä, egentligen ville jag inte fråga. Men jag är så jäkla nyfiken! Inte på ett bra sätt jag vet. Men man jämför sig liksom, undra hur de såg ut och hur de var osv. Men det kan inte varit speciellt avancerat för jag märker att han är väldigt oerfaren, vågar inte "leva" ut alls om man säger så. Var väl bara in och ut, tack och hej leverpastej ungefär. Men ändå...varför kan jag inte släppa det? Bara skita i det. Gjort är gjort liksom. Hur har ni gjort för att komma över det?

• ANJ

Jag är 22 och har endast gjort det med en och det är min kille! Jag har inte gjort det med ngn annan för jag ville att det skulle vara med ngn speciell första gången! Och förhpnningsvis blir det inte med några fler... och jag var 20 första gången!

• Lena+Mattias=sant

Jag var 17 första gången och är nu uppe i 6st. Min sambo är uppe 3st.

• Örebroare

ANJ:
    Vad häftigt att du väntade (?) till 20, jag tycker att det är hemskt att sexdebuten kryper allt lägre ner i åldrarna, det finns ju dom som har sex första gången när de är 13, då är dom ju bara barn! Usch...

• Cute Lilla My

Jag måste säga mig enig i att ca 15 stk inte är "allt för många", om man nu ska generalisera. Jag är 29 år och har haft 17 stk, min sambo är 33 och har haft 19 stk.
    Självklart kan jag bli svartsjuk och tänka så som du, men det hade jag nog blivit om det så bara hade varit 1 innan mig... Tror inte det egentligen handlar om antalet sexpartners (om det då inte är 100 stk och uppåt det är snack om), utan om vanlig, normal svartsjuka som kan drabba alla.
    Vänd på det, hade det känts bättre om han inte hade haft ngn innan dig, när han är i 30-års åldern och ni varit tillsammans ganske kort tid?
    Dessutom måste jag också erkänna att jag kunde varit utan iaf hälften av de jag har haft sex med. Tror många som har haft sex med en del känner på samma sätt. Så försök att inte tänka på det (lättare sagt än gjort....) utan fokusera på att det är ni två nu.
    Lycka till, och grattis till att du har hittar mannen med stort M!:) Dina föräldrar kommer nog ändramening när de har vant sig vid tanken och ser hur lyckliga ni är.(läste om dig i en annan tråd)

Svar på tråden Hur många är "normalt" att ha gjort det med? Är svartsjuk...