jag hade varit med 1 innan min man, medan min man hade varit med 38 innan mig, det gör inte oss/mig något, jag tycker det är roligt att få höra alla tokiga berättelser om tjejer han legat med....tröttnar nästan alldrig på att höra om det, frågar till och med ideligen...
fast å andra sidan tror jag mitt intresse beror på min ringa erfarenhet innan honom. får leva ut det jag missade genom hans historier istället. önskar att jag hade "hunnit" med några fler kanske. det är ju alltid bra med erfarenhet, och speciellt när man ska leva med samma snubbe resten av livet _så_man_vet_att_man_inte_missar_något ;)
jag tror verkligen inte på att vänta på den rätta att göra det med första gången, men jag gjorde det förut, jag väntade skitlänge(!!!) tills jag kom på att det var tråkigt och gjorde det med en snubbe mest för att "komma igång" en månad senare träffade jag min man :D visst är det typiskt...iallafall...jag tror det är bra att testa många olika, hur ska man annars veta vad man gillar, man provar ju olika fabrikat på krämer och smink ;) ;) ;)
många är så rädda för tjejers sexualitet men det ligger väl kvar sen gammalt antar jag......