• Neon

Hur många är "normalt" att ha gjort det med? Är svartsjuk...

Hallåj,

Min kille har haft ca 15 tjejer innan mig. Inga seriösa förhållanden, men mkt one night stands.
    Jag själv har gjort det seriöst med 3 personer! Är faktiskt lite svartsjuk på de "gamla" tjejerna. Vad hände, vad gjorde dem? Är det normalt att tänka så?
    Ändå tycker min kille att 15 är ingenting när man snart är 30 år. Hans kompisar ligger runt ett hundratal.... Hur många har ni gjort det med?

• Svar på tråden Hur många är "normalt" att ha gjort det med? Är svartsjuk...
  • ~Maria~

Jag har varit ganska aktiv och har hunnit med 21 st under mina 27 år... Började ganska tidigt, men hade å andra sidan ett långt förhållande med den första. En och annan hade man kanske klarat sig utan, men jag kan också säga att det bara är två eller tre av de 21 som jag haft ett ONS med, alla de andra har jag träffat mer än en gång och alltså haft någon form av "längre" attraktion till.

Min sambo är yngre än jag och jag är hans tredje. Jag vet att mitt antal är något som han verkligen inte gillar och det händer att jag får någon kommentar om det, men så är livet... Det finns inte något jag kan göra åt det nu, jag ångrar inget, men from nu så blir det bara min sambo! :)

• Sillal

15 tycker jag är JÄTTE LITE....

• Shannon

1 person, e oxå avis på exen, vet exakt hur du känner. Men jag bestämde tidigt att aldrig ligga med någon tills jag hittade den jag skulle gifta mig med, o det blev så :)

• H27

Jag har varit med ca 26 st. Har aldrig sagt hur manga till min pojkvan och har ingen aning om hur manga han har varit med. Han ar erfaren, sa jag antar att det ar ungefar detsamma. Det spelar faktiskt ingen roll. Och det har jag fatt lara mig den harda vagen, mitt ex fragade ut mig om ALLT! Vilket ledde till att jag ville veta allt om honom ocksa och det gjorde bara svartsjukan varre. Helt plotsligt hade jag massa jobbiga bilder i huvudet. Sa den har gangen svarar jag inte pa fragor och staller inte heller nagra. Han ar ju med mig nu, och jag med honom. Det viktiga ar ju vart sexliv och det som hander mellan oss. Det som har varit, har varit.

• BlackRoses

3 st , o då är jag sexfanatiker
    men har väl bara träffat rätt..då jag bara haft långa förhållanden.

Min nuvarande har under 6 år fått mig att gråta av lycka mnga ggr under sex, kan inte tänka mig bättre.

• BlackRoses

Min härna är inte med mig idag...
    26 år är jag, min sambo 28 och han har haft 4 partners.

• pla

Tre... Min sambo har varit med över tjugo (23 år) och gud vad jag önskar att hon låtit bli. Det är lätt att säga att det inte spelar någon roll vad som hänt tidigare om man är den som varit med massor av partners. Det är inte svartsjuka på någon särskild (vi umgås med ett par av dem och det är ok), utan antalet spelar faktiskt roll.

• pickolina

Näää det gör det inte... De jag haft längre förhållanden med har alltid haft mååååånga fler än mig men jag ser inte det som något negativt och känner mig absolut inte svartsjuk eller osäker pga det. Tvärtom så ser jag det som något positivt!

• pickolina

Å jag kan säga att de oxå sett det som något positivt, att jag haft en del partners....

Antalet partners spelar ingen roll! Om man inte själv gör det till en "grej"...

• pickolina

Mina ex har tvärtom gått igång på att höra om mina äventyr och jag om deras, så vi pratade ganska ofta om det....

Nej, antalet har ingen betydelse...om det inte är så att personen/personerna inte kan hantera det... Men det tycker jag är trist, för det är ju erfarenheterna som gjort denna människa till vad den är -personen man älskar!

Svar på tråden Hur många är "normalt" att ha gjort det med? Är svartsjuk...