21 juli 2007
Hej
Undrade lite om vi ligger rätt med planeringen. vi har bokat kyrka transport ock lokal. Resten har vi funderat över i alla fall.
Hur långt har ni kommit som kommer att gifta sig i juli 2007?
Hej
Undrade lite om vi ligger rätt med planeringen. vi har bokat kyrka transport ock lokal. Resten har vi funderat över i alla fall.
Hur långt har ni kommit som kommer att gifta sig i juli 2007?
Jag tror inte jag ska ha någon fotograf..Vi har kompisar som är välldigt duktiga både på foto och på att filma.. Och de har bra utrustning så det känns tryggt att de ska fota o filma.. och eftersom det är digitalt så ser man ju resultatet direkt och kan ta hur mycket bilder som helst.. ja ända tills man är nöjd :)
Och om man vill ha fotot på canvas duk går ju det att beställa i flertalet fotoaffärer :)
Heleneli
Jätte vacker klänning :)
Fotograf, ja...
Vi hade ett hett tips som vi trodde mycket på, men av olika anledningar gick det i stöpet. Så nu får vi börjar leta efter en bra fotograf - eller kanske rättare sagt den bästa fotograf man kan hitta som inte är uppbokad...
Hej tjejer!
Här är ytterligare en som ska gifta sig den 21/7. Anledningen till varför det blev det datumet är att jag har en sambo som är urusel på "komma-ihåg-datum" så han fick bestämma ett datum som han INTE kommer glömma bort att fira i framtiden och då blev det dagen före hans födelsedag.
Ikväll ska jag bjuda över mina två brudtärnor på middag då vi ska planera, mysa och fantisera.
Annars så sitter jag för fullt just nu och skissar på inbjudningskorten, vilket är väldigt roligt men jag har sån beslutsångest hur de ska se ut, för självklart ska de bli perfekta
Hej Heleneli
Tack så mycket att du kollade min text! Även min svenska m2b hade inte uptäckt stavfellet.
Fin kläning förresten! Hur mycket skiljer det sig, din kina-kläning och denna nixa klänning? Om det inte är jätte mycket skulle jag välja den du mest tycker om!
Är det någon som ska till bröllopsmässan i Kungälv eller Alingsås?
Vi har en fotograf redan: niels från västra frölunda. Mycket snäll, bra pris för hela dagen och dessutom en Holändare!
nu ska jag rengöra stenerna till bordsplaceringen!
liesje
liesje
Minns att jag läst något om bröllopsmässa i kungälv. När är den?
Jag har köpt klänning idag! Och fått tag på frisör! Det känns verkligen skönt! De tyngsta bitarna är på plats: Kyrka, lokal, fotograf, frisör och klänning. Nu ska vi välja kläder till min m2b och boka catering, men det är nästan klart också.
den är nu på lördag i hotell fars hatt!
den i alingsås är på söndag på nolhaga slott
liesje
Jag ska också gifta mig den 21 juli 2007! :)
Än så länge är festlokal, kyrka och frisör bokat. Har dock kvar en hel del att planera och göra (som inbjudningskort t.ex!!)
Wohoo :D
Nu är bröllopsresan bokad..vi åker till Parga i Grekland :)
Vi har även lämnat in våra ringar idag. Min sambos ring blir en vanlig slät ring som vi smälter ner av några gamla ringar från släkten. Jag vill återanvända min gamelfasters gamla ring så jag hoppas verkligen att den går att minska lite och att den går att bukta ut . De ska ringa i nästa vecka och berätta hur det går..
Vad kul att se att så många börjar hitta hit :D
zoom
Grattis till klänningen...du har möjligtvis ingen bild på den? *nyfiken* :)
Oj en sak till undrar jag.. bor ni alla i Göteborg? Har sett att tråden är just för Göteborg men jag hoppas att det inte gör något att jag som bor i Umeå och ska gifta mig i Mariefred hänger här :).. Jag har bott i Göteborg i ca 4 år så jag har ju lite koppling dit ;)
Daphne: Då är vi minst två som bor i Umeå :)
Vi har en lösning på gång i fotograffrågan, och det känns jättebra. Nu är det frisör&smink som ska ordnas, sen känns det bra. Resten löser sig.
Vi har det så bra ordnat att min sambos pappa är präst och en av mina bästa vänner är kantor, så vi behöver bara låna nyckel till kyrkan och löser resten själv! :D