• Fru JB

Dalabrudar 2007 del 3

Hej alla dalabrudar!
    Vår gamla tråd är stängd så jag startar en ny.

Välkomna alla ni som ska eller planerar att gifta er i Dalarna!

• Svar på tråden Dalabrudar 2007 del 3
  • Julikulla

Snart Jockes fru:
    Herrgud, du gifter dig i september! Jag har bara sex veckor kvar drygt....
    Man måste ge sig själv bröllops-fria dagar, annars blir man en bridezilla tror jag. Jag har lite sådana tendenser känner jag

• snart Jockes fru...

Julikulla-ja vet! är ju det jag säger...nervvrak
    Men tar det ganska lugnt, fast nu har jag snöat in på BT, inte bra. Min m2b bara skakar på huvet när jag sitter med laptopen i knät...
    Shit sex veckor kvar! Vill med!!!

• madlin

Julikulla: ah, näää.. jag skulle formulera mig annorlunda, sorry ;)

snart Jockes fru...: jaa, har nerverna utanpå redan här *ler* Drömmer mardrömmar och all vaken tid tänker jag bröllop!

• snart Jockes fru...

Madlin: Bra! skönt att höra att jag inte är ensam. Är ingen galen bridezilla, vill bara suga i mig så mycket idéer som möjligt för att få till allt på bästa sätt. Min blivande tycker det räcker med att en av oss är knäpp så han säger bara ja och nej till mina förslag. Och åsikter har han, var så säker

• madlin

snart Jockes fru...: haha då har vi rätt lika blivande med andra ord. Han tycker jag är lite halvknäpp som surfar i tid och otid, pysslar med smågrejer till bröllopet om nätterna när jag inte kan somna.. Ja.. de är nog lite bridezilla över mig, har förvandlats över en natt ;)

• Dalabrud-07

Hej hej alla nya! Kul med lite nya "ansikten"!

madlin - jag är från Avesta från början, utflyttad sen ca 8 år.

• madlin

Dalabrud-07: där ser man! Så roligt! Är dock inflyttad hit så någon äkta dalkulla är jag inte i grund o botten *s*

• Julikulla

Dalabrud-07

Tackar!
    Känns bra att ha massor av kullor i samma situation!

• Julikulla

Snart Jockes fru och madlin:
    Är det inte lite kul att vi sitter är en massa brudar och planerar, har inte sett några brudgummar i forumet..

• madlin

Julikulla: haha jaa, fast min blivande bröllopsbloggar iallafall ihop med mig - alltid något! ;) Men att hänga här vill han INTE! Hihi, förstår inte varför...?! ha ha!

Svar på tråden Dalabrudar 2007 del 3