Inlägg från: Skogstigern |Visa alla inlägg
  • Skogstigern

******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!

Bens wife: Vilken underbar dag ni fick!! Och vädret var ju toppen, dina lungor rockar fett!

Jag har inte landat än, hade presentöppning igår med släkten och idag har jag sovit minst 5 timmar under dagen. Om några dagar är jag säkert piggare så att jag kan skriva mer.

Visst är det häftigt att vi nu är fruar!!

• Skogstigern

Äsch! Visserligen är medlemsskapet gratis men jag förstår om man inte vill samla på sig sånt överallt.

Jag ska fixa till en annan sida snart, bara jag orkar så. Blev lite trött i helgen så idag har jag bara sovit...

• Skogstigern

littlepixiegirl: Tänker på er idag och hoppas att ni får en underbar dag!!

• Skogstigern

Johans2B: Tack så mycket!

Håller tummarna för er, hur många timmar har ni kvar?

• Skogstigern

Johans2B: Spännande! Lycka till!

• Skogstigern

Fru Cinderella: Fel, tårtan var het!

Jättekul att du gillar det, vi har verkligen följt våra idéer och struntat i alla regler om vad som är bra och inte. Det känns toppen!

• Skogstigern

farry4u: Vilken läcker klänning du hade! Jättevackert!

• Skogstigern

Fru Cinderella: Är du möjligen testare till yrket..?

• Skogstigern

Fru Cinderella: Det förklarar saken!

Bens wife: Jag har också börjat sålla bland alla foton och ska göra en minnesbok. Eller två.. en blir en fortsättning på gästboken och sedan ska jag göra ett separat album.

Jag funderar på att sätta upp alla vackra kort från presenterna på badrumsdörren också, där hänger julkorten fortfarande kvar... Det vore kul att kunna se dem varje dag en tid! Vi använder ofta den tråkiga badrumsdörren i hallen till sånt, dels ser våra gäster korten och dels ser vi dem själva!

• Skogstigern

Gummigutta var ett bra ord, det är precis vad jag gör med julkorten också! De sitter på badrumsdörren i hallen så man ser dem direkt!

• Skogstigern

Littlepixiegirl: Grattis!!

Ang det där med efternamn så gjorde jag världens snyggaste stakning idag... "Hej, det är Anna Da..... jag menar Lindell." Fick ett skratt till svar!

• Skogstigern

Fru Cinderella: Den var bra...

• Skogstigern

Johans2B: Självklart! Den har redan börjat snurra här på BT och ska användas av flera andra också.

Eftersom vi gärna umgås vill
    Och ingen tid ska gå till spill
    Har vi valt att gåvorna får vila
    Tills vi är lite mer civila
    Så att vi i lugnare miljö
    Kan några timmar på gåvor förströ

Alla gåvor kommer ni sedan att få se
    Vi ska med foton en web-sida förse
    Adressen kommer med ?post traditionell?
    Vi tackar och önskar en trevlig kväll!

Anna & Arne

• Skogstigern

Nu har mitt registerutdrag från Skattemyndigheten kommit! Jättehäftigt!!

• Skogstigern

Jag har inte beställt några formulär eller så än, väntade på registerutdraget.

Men nu ska jag börja! Och så ska jag skicka in namnbytesblanketterna på barnen, det ska bli jättekul att de får mitt nya efternamn också!!

När börjar du på nya jobbet förresten?

• Skogstigern

Hejsan!
    Jodå, det är bra här även om man fortfarande är trött efter bröllopet. Har ännu inte klarat en dag utan att sova på förmiddagen faktiskt!
    Jag håller på med vår bröllopsbok och är snart klar, den blir 60 sidor lång och innehåller både förberedelser och eftersnack. Jag är jättenöjd med den hittills! Ska bli spännande sedan att se hur den ser ut när den är tryckt!

Lite trist känns det att inte ha samma kontakt längre, man har liksom lärt känna varann lite. FL är tyvärr inget för mig, tycker att det är alldeles för rörigt. Jag har istället hamnat lite mer på gamman.se.

Kram på dig och alla andra nygifta ladys!

Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!