Inlägg från: Skogstigern |Visa alla inlägg
  • Skogstigern

******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!

Bens wife: Skönt att ha alla etiketter klara!

Jag är klar med toa-korgarna nu, känns jätteskönt! Det blev ett kort till dem med ett litet rim på och en innehållsförteckning, så att folk vet vad som borde finnas.

Det svåraste var rimmet, men jag känner mig riktigt nöjd med mig själv! Vad tror ni om detta:

Om nu Olyckan framme varit
    Eller frisyren åt skogen farit
    Finns här i korgen båd? smått och gott
    Problemet är snart ett minne blott
    (Vi andra gäster har inte märkt nå?t)

• Skogstigern

Bens wife: Tack! Jag tränar friskt på alla julklappsrim varje år...

Håller tummarna för dig på onsdag, hoppas att det går vägen! Var det en av referensjobben, löste det sig på något sätt?

Hihi, får se om det blir någon hippa imorgon! Har vi inte hört av dig före midnatt så finns chansen att du är ute och svirar!

Ha en härlig hippfri eller underbar hipp-helg!

• Skogstigern

Nu är Cinderella ute och svirar på sin hippa.

När du läser detta får du skriva hur det var!

• Skogstigern

Miss Sophie! Jösses, det lät som en livlig svensexa! Hoppas att han mår bättre framåt kvällen när han nyktrar till och att armen inte hindrar honom i bröllopsplaneringen!

Bra resonerat med att stötta förresten, han är en lycklig man.

• Skogstigern

Bens wife: Åh vad underbart!! Vad kul för dig!!

Det låter som en jättehärlig hippa, bara mys och roliga saker!

• Skogstigern

Vi skulle på vigselsamtal idag men har ställt in det... Vi har nämligen bytt präst såhär tre veckor innan dagen D!

Det visar sig att en dagiskompis mamma är prästvigd och hon ville gärna viga oss när vi fick veta att hon kunde göra det. Känns klockrent och helt underbart!!

• Skogstigern

Hej tjejer!

Nu har det blivit fart i planeringen igen, inte många dagar kvar nu! Om 18 dagar är det dags!! Det börjar pirra nu...

Min sambo har haft sin första mardröm, han ansvarar för drinkbiljetter och drömde att det var 10 minuter kvar till vigseln när han fortfarande satt och limmade. Ska bli intressant att se om han börjar med dem ikväll efter jobbet!

Jag ska åka till Vällingby och lämna in våra ringar idag för gravering och putsning, det känns lite naket på fingret men är skönt att få det gjort. Sambon får fuska lite och ha datumet ingraverat i förväg.

Värmen kommer säkert tillbaka snart, det har i alla fall jag beställt!

Kram på er!

• Skogstigern

Cinderella: Klart du kan lita på mig, jag känner i lilltån att solen är på gång igen! Vilken härlig möhippa du hade förresten!

Nu har jag lämnat in ringarna hos Guldfynd, tur att jag gjorde det idag! I Vällingby hämtar de bara för gravering en gång i veckan, och hade jag kommit imorgon så hade allt blivit fördröjt en vecka... Jag hittade en handväska också, och så köpte jag småskrin till toakorgarna så att inte synålarna försvinner.

Imorgon ska jag på provsminkning, och på fredag kommer prästen till oss. Känns faktiskt skönt att få avsluta delar av planeringen nu så att man slipper ha så många lösa trådar!

18 dagar kvar tjejer!!

• Skogstigern

Jo, det kanske är på gränsen om det är så här kyligt.

Jag har just beställt en sjal, det kanske kan vara något uti-fall-att du måste ha något på axlarna?

www.easternpearl.e-butiken.se/ var adressen jag beställde ifrån, ser nu att de jag beställde är borttagna från hemsidan. Men det var en orange med fjärilar och en blå som jag tänker ha till annat än bröllopet.

• Skogstigern

Bens wife: Håller tummarna för dig idag, stort lycka till!!!!

Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!