Inlägg från: Skogstigern |Visa alla inlägg
  • Skogstigern

******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!

Fru Cinderella: Ja, jag har funderat på att ta med mig flera par. Det enda jag funderar på nu är hur mycket jag ska lägga upp klänningen!

Härligt att höra att det känns bra för dig! Har du bytt namn också? Hur känns det i så fall?

• Skogstigern

Då får det nog bli de jag haft längst trots allt, har försökt gå här hemma i mina nyinköpta och de funkar bättre på gräsmattan men sämre generellt sett!

Jag är glad att få byta namn, det är andra gången för min del så därför känns det bara skönt. Just nu har jag min ex-mans efternamn och det är helt fel!

• Skogstigern

Miss Sophie: Lycka till! Antar att man inte ser dig så mycket mer här innan den stora dagen då.

Jag har sytt i resårband i min klänning ikväll och så har jag fixat till en drapering, sedan har jag ändrat dotterns klänning lite också. Imorgon blir det smycken och programfixningar, och så måste jag åka och köpa en ny bh eller något. Snörningen i ryggen visar alldeles för mycket av bh-knäppet.

Precis som du säger miss Sophie, sova får man göra en annan gång!

• Skogstigern

Bens wife: Jag har just varit och köpt brösttejp så ikväll ska jag testa att tejpa mig för första gången!

• Skogstigern

Bens wife: Kunde inte hålla mig till ikväll så nu har jag testat...

Nipplecovers är inte min grej, det funkar men ser lite små-hemskt ut.

HM's brösttejp funkar bra faktiskt, även om man inte får sin vanliga push-up-effekt (eller sina lite större vadderade kupor...). De är enkla att sätta dit och sköna att ha på sig. Jag ska ha dem resten av dagen så får vi se om de korvar sig efter ett tag eller inte!

• Skogstigern

Usch, enligt SMHIs hemsida är ju det fina vädret lite ostadigare nu! Jag sitter och uppdaterar den flera gånger i timmen för att hoppas att de ritar en stor sol på lördag...

• Skogstigern

Miss Sophie: Vi gifter oss i västra Stockholm så jag kollar Stockholms-vädret och Järfälla-vädret. Ni då?

Vi ska vigas ute också har vi tänkt, får se om det blir för kallt eller blåsigt. Man vill ju inte ha jacka över sin fina klänning.

• Skogstigern

Ah, det var du som höll till i Strängnäs! Det är så vackert där!

Vi får hålla tummarna helt enkelt. Det där lilla regnmolnet kan vi väl skicka ut på havet?

• Skogstigern

farry4u: Usch vad jobbigt att du känner dig deppig!! Styrkekram till dig!

Håller med om att det inte borde vara så dyrt att åka till Dalarna från Stockholm. Tyvärr har jag märkt det där själv, jag bodde 1 timmes bilväg från Stockholm förut och det var alldeles för långt för folk att ta sig. Däremot ville de gärna att jag kom in till stan...

Men du, försök koncentrera dig på det positiva istället för det trista. Det är gästernas förlust att de inte kommer, inte er. Ni kommer att bli lika gifta ändå och ha det lika trevligt ändå! Håret fixar säkert frissan till och vädret kan du inte göra något åt hur gärna du än vill.

Själv räknar jag med att vara lilablå imorgon när jag står ute på gräsmattan och vigs...

Skriv igen om du vill, vi ska ju peppa varann både när det går bra och när det går dåligt!

Kram Anna

• Skogstigern

Tjohoo, vädret börjar bli bättre i alla fall över Stockholm!

Bens wife, du har blåst bort regnmolnet!!!

Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!