Inlägg från: Skogstigern |Visa alla inlägg
  • Skogstigern

******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!

17 dagar kvar tjejer!

Jag gjorde klart toakorgarna helt igår, skönt att få ställa ner dem i kartongen som ska med till festlokalen. Alla ljusstakar är klara och står också däri, och sambon rensade ur en garderob igår så att vi har ett ställe där vi samlar alla kläder.

Och så fick jag mail från Therese, hon är klar med Sofias klänning nu! Så snart jag får en bild säger jag till!

• Skogstigern

Nu har jag varit på provsminkning, det var jätteroligt! Jag brukar inte sminka mig normalt så jag är lite ovan vid att se mig målad, men har en toppen-sminkös så det kommer att bli bra på den stora dagen!

Himmel: Hur satt klänningen? Hur kändes det att ha på sig den?

Bens wife: Hur har det gått? Du måste berätta (jag har nästan blodstopp i tummen)

• Skogstigern

Bens wife: Åh vad skönt, då får jag tillbaka blodet till på fredag när det är dags igen!

Kul att det gick bra på intervjun!

• Skogstigern

Hej tjejer!

Idag har jag sovit massor, har kommit in i en period när jag behöver sova extra mycket verkar det som. Trist att hela förmiddagen försvinner, samtidigt är det ju vila jag ska göra.

Jag är just klar med tavlan vi ska ställa vid presentbordet, skrev en vers för att tala om att vi inte öppnar presenterna på kvällen. Vill någon ha den är det bara att säga till!

Och så är Sofias klänning klar, den blev jättevacker! Nu är det bara min kvar, förhoppningsvis kommer klänningarna i nästa vecka! Måste säga att jag är extremt nyfiken och börjar bli lite lite nervös, har ju inte ens provat den...

• Skogstigern

Bens wife: Visst, versen kommer här!

Eftersom vi gärna umgås vill
    Och ingen tid ska gå till spill
    Har vi valt att gåvorna får vila
    Tills vi är lite mer civila
    Så att vi i lugnare miljö
    Kan några timmar på gåvor förströ

Alla gåvor kommer ni sedan att få se
    Vi ska med foton en web-sida förse
    Adressen kommer med ?post traditionell?
    Vi tackar och önskar en trevlig kväll!
    N & N

Hur går det imorgon med intervjun då? Hoppas att du kan gå på den ändå!

• Skogstigern

Godmorgon alla!

Igår blev jag kidnappad, helt oförberett! Jag som var så säker på att inte få en hippa denna gången.

Det var helt perfekt, skriver i maj-hippetråden om den!

• Skogstigern

Tack!

Min underbara underbara härliga sambo kom imorse på den eminenta idéen att vi ska åka och hämta min klänning hos Therese i Kyrkheddinge!!

Therese blev jätteglad, jag är överlycklig och bara spritter omkring som en tok här hemma. Nu ska vi bara boka bort barnen så att vi får ett dygn för oss själva! Det känns helt underbart!!

• Skogstigern

Det känns helt underbart! Typiskt att mamma ska sitta i möte just nu, kan hon inte vara på plats när man behöver barnvakt???

• Skogstigern

Miss Sophie: Vad härlig din hippa lät!

Nej, jag kan inte säga att jag har koll heller. Blev hippad i helgen så den försvann ju utan att man fick särskilt mycket gjort. Idag skulle jag dra igång ordentligt igen men så somnade jag i soffan och sov bort halva dagen. Sedan kom dottern hem från skolan med ett sönderskrapat knä så kvällen gick åt till att reparera knät. Nu ska jag försöka ta tag i något!

Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!