Inlägg från: Skogstigern |Visa alla inlägg
  • Skogstigern

******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!

Känner ni er stressade än tjejer? Jag börjar få en liten klump i magen, har en massa småfix kvar att göra.

Men bordsplaceringstavlan är klar nu i alla fall, den blev jätteläcker! Eldsflammor som bord och röd bakgrund gjorde en riktigt färgglad tavla! Jag tror inte att folk kommer att glömma våra grejer i första taget.

• Skogstigern

Bens wife: Känner igen det där med att inte kunna sova, jag har samma problem.

Äntligen har min sambo fått fart på sig i alla fall, känns jätteskönt!

Imorgon och övermorgon är jag borta från datorn, då ska vi åka till Lund och hämta min klänning!!! Jippie!!!

• Skogstigern

Bens wife: Jag lovar att du får se bilder när jag tagit dem! Ska lägga upp en sida med allt möjligt när vi haft vår fest!

Får se om du måste vänta till efter bröllopet dock, jag har plötsligt fått för mig att inte visa klänningen för någon alls innan bröllopet!

• Skogstigern

Halloj!!

Nu är vi tillbaka efter vår tripp till Lund för att hämta klänningarna. Tjejernas klänningar är jättevackra och min lyser i kapp med solen!! Jag är så himla supernöjd, kunde inte ha fått en bättre klänning!!

Therese på MIPAForm är helt underbar, hon har verkligen blivit en nära vän genom allt arbete med klänningen. Vi kommer att ha mycket kontakt framöver också!!

• Skogstigern

Bens wife: Tackar!

Klart det blir vackert på vår stora dag, något annat går ju inte! Det måste ju finnas en orsak till att vår festlokal slarvade bort vår bokning så att vi hamnade på den 5 maj istället.

Jag tror att det var farmor som norpade den från himlen, hon vill att vi ska ha en vacker dag! Slår vad om att det regnar den 2 juni istället...

• Skogstigern

Nilla78: ¨Vilket roligt transportsätt ni har valt! Men du har väl tränat innan? Jag har kört barnens sparkcyklar och de är lite krångliga faktiskt.

• Skogstigern

Nilla78: Du får knyta ett underlakan runt midjan och testa att sparkcykla innan lördag! Kan nog se roligt ut det också.

• Skogstigern

Nilla78: Det är nog en bra idé! Fast det är nog ännu bättre att inte bryta något alls.

Kan du inte låna en sån där vadderad sumo-dräkt när du tränar?

• Skogstigern

Bens wife: Passa på att sova när du blir trött, sedan om det är mitt på dagen eller framåt kvällen spelar ingen roll!

Önskar jag kunde sova, jag har börjat få små-panik över allt som är kvar att göra. Har 2 A4 med punkter som ska prickas av... Allt från att rycka rosenblad till att göra festprogrammen klart!

• Skogstigern

Jodå, det börjar bli lite stressigt faktiskt. Har ganska mycket småsaker kvar att göra...

Dessutom köpte jag nya skor idag, klänningen är något något för lång så jag testar med en högre klack. Men jag velar lite, det känns som att jag bryter fötterna av mig!

Hur känns det för din del? Har du börjat vänja dig vid att vara fru?

Svar på tråden ******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!