******5 maj 2007****** Nedräkningen har börjat...!
Bens wife: Bra jobbat, du har starka lungor!
Vi håller också på att fixa allt det sista, skriver festprogram för glatta livet och ska montera dem sedan. Därefter är faktiskt det mesta klart!
Bens wife: Bra jobbat, du har starka lungor!
Vi håller också på att fixa allt det sista, skriver festprogram för glatta livet och ska montera dem sedan. Därefter är faktiskt det mesta klart!
anjo_73: Lycka till ni också! Vi hörs nästa vecka som fruar!!!
Fröken_inga: Vi lovar att rapportera, hoppas bara vi hinner innan 9 juni.
Vi har just stämt av med Riddersvik att vi kommer att vara ute imorgon! I'll be my something blue!!!
Vi ska svulla chips och jordnötter och titta på filmen "Bortspolad" med barnen!
Jag ska måla barnens naglar, mina egna väntar jag med tills de har gått och lagt sig. Därefter blir det bara att fixa med det sista innan det är dags att sova.
En ganska vanlig kväll alltså!
Tack alla!
Vi har just fått veta att vår bordsplacering inte håller, det är för långa tungor på borden. Så nu ska vi göra om hela den, och festprogrammen. Tur att man inte har börjat sy ihop dem än!
Visst är det komiskt när sånt här strular? Vi som varit ute i så god tid!!
För vår del var för långa tungor så att inte serveringspersonalen kunde servera utan att behöva spränga en vägg...
För att undvika det föreslår jag att dubbelkolla så att borden får plats som ni har tänkt!
Ha en härlig dag imorgon tjejer!! Vi håller fortfarande på med festprogrammen, nu ska jag ta en paus och måla naglarna på barnen innan de går till sängs.
Vi hörs om några dagar som nygifta!!
Kram Anna
Ett extra lycka till till dig Bens wife, känns som vi har kommit varann nära genom månaderna!
Kram Anna
Godkväll alla majbrudar och andra!
Tack alla som har gratulerat och tänkt på oss!!
Vår bröllopsdag var verkligen helt underbar, farmor i himlen hade fixat till toppenväder och allt var så härligt varmt och glädjande som vi ville att det skulle vara!
Jag kommer med en längre redogörelse senare när jag orkar, just nu har man huvudet fullt av alla intryck och kroppen slut på ork. Dessutom är händerna fulla med morgongåvan, jag och mannen bestämde oss för att köpa varsin Tamagotchi till varann! :-P
NI som är intresserade av vårt Eld-bröllop får gärna titta in i mitt galleri på www.gamman.se/UserGalleri.asp där jag har lagt upp lite bilder så länge!
Varma kramar från en lycklig fru!