Bröstförstoring 9
Gamla tråden stängd, här här den nya!
Gamla tråden stängd, här här den nya!
vanilj70: Jag är supernöjd! Var precis som du beskriver det "lite nojjig" innan och var rädd att det skulle bli alltför iögonfallande. Fick råd av bl a Swing innan op på hur jag skulle kunna dölja med mörkt top under kavaj etc innan och gjorde så den första tiden på jobbet. Nu har jag alla mina vanliga t-shirts (tajta) och ingen ser något alls! Lite trist, men samtidigt det jag var ute efter... ;) en "normal" byst. Jag är idag, precis som snuttungen beskriver det, i det närmaste "fullt rörlig"! Idag är det exakt en månad sedan jag opades och nästa vecka börjar jag träna igen :) :) Ska då börja med powerwalks och jogga till helgen. Det känns fortfarande lite i brösten - som spänningar - när jag ansträngt mig (bär tunga kassar, småspringer till tåg/buss etc) och ska därför ta det väldigt lugnt i början...
Innan op testade jag med rispåsar och jag tycker nog det stämmer med resultatet. Hade dessutom s.k. kycklingfiléer i BHn varje dag på jobbet efter konsultation och det kan ev. vara bidragande orsak till att ingen på jobbet ser skillnaden. Med inläggen kom jag då upp i stl 75B och nu efter op har jag 70D/75C. Svullnaden har äntligen gått ner och jag ser så fram emot att sätta på min nya snygga bikini :D
Sköt om er!
Kram
Normalliten: Kul att du lyckades dölja det, som du ville. (Man kan ju tro att man nästan har en skylt på sig där det står vad man fått gjort. Men det är ju bara man själv som vet och uppför man sig normalt och så märker omgivningen oftast inget).
Swing: Ha ha ha - Du har så rätt så rätt :) Problemet är ju vi själva... eftersom vi tror det står stämplat i pannan på oss så är det nog vi som har svårt att uppträda normalt :D Ditt råd ang. klädsel gick i alla fall vidare till min "rumskamrat" från operationen och även hon har lyckats dölja det för alla sina arbetskamrater, så det var ett gott råd du gav!!! :)
Sköt om dig!
Normalliten och Swing
Jag skrev igår om att jag visat mannen med 300 ml rispåsar och han frågade om jag hade nått i eller?? Ska tillägga att jag tyckte det var stooor skillnad Så visst förstorar man det hela omgivningen är säkert inte alls så intresserade av mina bröst att dom märker något
Kul att du är nöjd normalliten och du blir säkert skit snygg i din bikini
Vad menas med "moderat plus"? Gelehallon implantat?
sommar2000
Kolla denna länk den beskriver de olika implantaten, iallafall Mentors.
www.mentorcorp.com/global/breast-augmentation/silicon-gel-breast-implants.htm
Vanilj70
Japp, jag är jättenöjd så här efter 4 veckor. Har McGhan 410 FM, 310 cc anatomiska geléhallon. Provade innan med 3 dl ris i bh:n och tycker nog att det stämmer rätt bra med vad det blev. Hade 70 AAAAAAA före och har nu 70 D. Provade en 70 C igår från MarieJo som jag hade i byrålådan, men den var för liten...
Storleksnoja, ja just det! Det hade jag verkligen, inte sååå mycket före som direkt efter. Jag tyckte de blev gigantiska, men nu när svullnaden lagt sig och jag hunnit varva ner så ser jag att de är mycket proportionerliga till resten av min kropp. Fick beröm av min mycket skeptiska kusin idag som tyckte att 70 C lät superstort, och nu tycker hon att 70 D ser jättebra ut på mig!
Ångrar mig verkligen inte! Sååå nöjd nu efter 4 veckor!
Kramis
Hejsan tjejer!
Opererades i tisdags, 400cc hög profil. Första dan var jag mes lullig av arkosen och rösten kändes knappt als ga. lokalbedövningen. Skitbra med medicin mot illamående iallafall! Andra dagen kändes ok, lite spänt över bröstet men mådde i övrigt prima. Pigg och god aptit. Natten till tredje dageb hade jag riktigt ont, trots morfi,och kunde inte sova all. Fick feber, illamående ch frossa i morse, men tack ch lov har det mesta försvunnit nu.Brösten gör inte så ontlängre och skippar nog e sista mrindoserna.Tror dt vr alla pile som fick mig attmå illa..
Brösten är fö. ganska stora, stenhårda och något ojämna, men dr Cosmo sa att mkt hänt oc lika mkt ill kommer tt ghnda innan man kan se slutresutatet. Har än så länge inte kännt någon ångest eller oro. Bara at vara iskall och se till att man i förstahand läker ordentligt.
Kram på er!
Vanilj70
Det är nu 4,5 veckor sen min operation. Jag mår toppen och känner mig helt som vanligt igen. Det är bara när man ska sova som man känner det lite, känns fortfarande inte helt okej och sova på sidan.
Jag testade aldrig med ris utan fick rådet att testa med vattenfyllda påsar istället och jag tycker nog att det blev ungefär som jag trodde.
Hur känner ni opererade? När känns det normalt att sova på sidan?
Snuttungen: tackar och bockar för att du ställer upp som informatör ;) Vad bra det låter att du i princip kan röra dig obehindrat efter 4 veckor!
En sak jag har mycket problem med är bilkörning! Att växla är jätteobehagligt!! Tydligen behövs bröstmuskeln för att få i ettans växel. Hoppas detta snabbt blir bättre,är nämligen i behov av bil varje dag...