Bröstförstoring 9
Gamla tråden stängd, här här den nya!
Gamla tråden stängd, här här den nya!
Iangelin: Menar du den s.k. "graviditetsbehån", som är sömlös och kostar 149 Det va den enda bh:n jag hittade på den sidan. Jag kan dock inte hitta nåt märke.Men är allt av märket "Carriwell" på sidan, eller?...
Iangelin: NU såg jag ju fler, under just "Amning"! Sorry! Men viken bh har du hört är bäst och ger bäst stöd? För min del är det värt att lägga ut lite mer pengar om den är riktigt bra. Är det just den som heter "Carriwell" som ska va bäst, eller? Vet du varför, i så fall?...
Jag har hört att bh:n man har månaderna efter op inte ska va i stretch, och det är visst "Carriwells" amningsbh...
Den bh man ska ha ska vara stum och ge bra stöd, samt inte ha byglar under.
Är nog eg. bäst med en sport-bh, som "Stay-in-Place zip" (med dragkedja fram), eller "Champion Smoothsport"-bh:n på dagtid iaf.
Har även fått tips om Lindex "Swegmark sport bh" att sova i, för den är tunn och har ett nät ytterst.
((Kram))
langelin: Det är helt naturligt att brösten sitter högt den första tiden. Bara bra, eftersom det annars skulle fresta på för mycket nertill (när man har snitten nånstans i bröstvecket). Ang. bh så använde jag själv Stay In Place Zip. Brukar sova i Swegmarks med nät, den är lagom mjuk och skön. Tycker faktiskt det är skönare med bh. Det känns lite läskigt att sova utan, även om det gått snart tre år. (Konstig jag är, va?)
ennasus,
hur kändes dina anatomiska geléhallon INNAN du fick kapselbildning då? Blev de mjuka eller? Är nyfiken eftersom jag har såna och går och hoppas att de ska mjukna mer än vad de gjort hittills, jag vet de är bara 3,5 veckor - tålamod...
Kram kram
Swing: La du implantatet bakom muskeln eller? Vad för typ av implantat, antal ml etc.?...
Varför känns det inte bra att sova utan bh efter så pass lång tid? Vana?...
Jag har fortfarande ett himla huvudbry ang. detta med implantatsrl... Men TROR att jag bestämt mej för att lägga in 375 ml bakom br.m., för i ristestet har jag 325 ml ris, och det tycker jag blir bra. TROR jag... Samtidigt känns det "tungt" (ovan! ), och jag undrar om jag kommer att störas av det vid tränig etc.
Nån som vet om det är stor skillnad i hur det känns med ris och silikon? Silikon känns väl lite "lättare", mindre "kompakt" och mer "naturligt"?*hoppas!* Kan låta som lite dumma frågor kanske, men för mej är det viktigt!
TACK för att ni finns! Ni är till STOR hjälp!!
((Kram))
Abra: Anatomiska geléhallon McGhan soft touch MM 360g bakom muskeln. Det känns väl bekvämt att sova med bh och att hålla ihop brösten lite.
Angående carriwell, nej, det är absolut ingen amningsbh!! Det är en stöd/sportbh som används t.ex. av maratonlöpare (pga av att den är så bekväm, inga skavande sömmar odyl samt att den ger så bra stöd) finns på mammasidorna eftersom den även används under graviditeten då brösten är sjuka! Har absolut ingenting med amning att göra... Man hittar den via länken och sedan på UNDER och graviditetsbh. Det är en stadig stödbh! Nåjo, nog om det...
Swing: tack för ditt svar :) skall se om jag skulle hitta en Stay in Place zip!
Snuttungen:
När jag la in mina anatomiska 2002 var de fortfarande ganska nytt materialet var mycket hårdare än de är idag, men du får nog bärga dig med resultatet efter ca tre månader brukar det mesta rättat till sig.
Jag fick min kapselbildning redan innan de tre månaderna gått. Men då de inte var av allvarlig art gjordes inget åt det. Massera och strecha mycket.
Va lugn du kommer bli supernöjd längre fram
ennasus,
oj, fick du kapsel på en gång! Hur känns det om man får kapsel? Man har ju en miljon funderingar ibland över de här nya kompisarna...
Just nu tycker jag att det känns extra ömt ibland, och att det liksom "ömmar till" eller vad jag ska säga. Fick höra att det kan vara nervändarna som håller på att hitta varandra igen.
Mina ska inte masseras eftersom de har sådan här ruggad yta, men jag försöker komma ihåg att stretcha ett par gånger om dagen i alla fall.
Men hur märker man om man får kapsel?
Kramis