• Miss Cykel

30 juni 2007 - Ny tråd!

Vår förra tråd stängdes av, så här har vi den nya!

Den gamla tråden kan ni läsa här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2149177-25.html

Hoppas att ni alla hittar till den här tråden. Här är vi som hittills "skrivit in oss":

* Miss Cykel: Sätra Brunn, Sala
    * snart Fru Cardenas: Gamla Uppsala kyrka, Uppsala
    * A&R: Mariakyrkan, Ljungby
    * Pruppa, Össbygarns kyrkoruin, Brottby
    * kärogaleb Onsala kyrka, Kungsbacka
    * hemligt,HA Rådhuset,GBG
    * Edsbybrud, Ovanåkers Kyrka, Edsbyn
    * Perkan, Gustaf Vasa Kyrka, Stockholm
    * Marsuinna, V. Husby kyrka, Norrköping
    * Annapanna, Järvsö kyrka i Järvsö
    ¤ maria070630, Bergshammarkyrka, Nyköping
    * Te66an, Dagsbergs kyrka i Norrköping
    * Smurfa Gbg, Domkyrkan i Växjö
    * Sonn to be fru N, Helsingfors

Ni andra - kopiera gärna listan och skriv in er också! :)

• Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!
  • Miss Cykel

Ja, man blir verkligen mer och mer nervös. Imorgon ska jag som sagt "beta av" tre stora punkter på listan och det kommer säkert kännas jätteläskigt efter det.

Sen ska jag fotografera för Secret Box på onsdag, och det kommer göra mig JÄTTENERVÖS! :D

Smurfa Gbg: Bra att kunna hjälpa till med en spark i baken. Såna behöver jag också titt som tätt!!

• Perkan

Vad ska ni ha för solosånger???????

Om 19 dagar så står vi där och säger "JA" UNDERBART!!!!!!

• Miss Cykel

Vi ska ha

Av längtan till dig
    Annie's song
    Jag ger dig min morgon

• A&R

Så, nu är man nyklippt inför uppsättningen, och vet hur jag vill ha håret. Frisören verkade nöjd.
    Och, maten är bestämd nu. Känns jätteskönt!

Håller på med vigselprogram, festhäfte, placeringskort och bordsplacering. Jagar dessutom på sambon om kantor och fotograf. Det går framåt här, men långsamt...
    Jo, jag har lämnat in om efternamnsbyte också idag!

• Smurfa Gbg

A&R
    Har också lämnat in om efternamnsbyte idag. Puh, det kändes i magen. Jobbigt, läskigt men också roligt och spännande att byta.

Perka
    Vi ska ha två solosånger. "Du är allt" av Sonja Aldén sjungen av en kvinlig solist och "Grow old with me" av John Lennon sjungen av en manlig solist. Ville absolut ha en kille att sjunga, det var inte jättelätt att hitta men det gick till slut.

Miss Cykel
    Värkligen tack för sparken. Kändes så skönt efteråt. Hade inte blivit av att jag gjort det om det inte varit för dig. Planerar för en ny runda imorgon.

• Miss Cykel

Smurfa Gbg: Bra, då kan du sparka igång mig i eftermiddag så jag sticker iväg på aerobicspasset kl 18!! ;)

• pruppa

vi har gjort vårt monogram nu,
    blev i celtic stil o jätte fint!
    ska ha det på engångskamerorna o vinflaskorna!
    har alla redan pratat med prästen???
    har vår inte hört av sig i veckan får vi väl ringa o efterlysa henne!

• Perkan

Vad kul pruppa! Skriver ni ut och klistrar dit dom förhand. Jag har lite beslutsångest om engångskameror... hmm... veliga jag!

Vi träffade prästen den 29/5, han ringde redan i början på maj så ring honom du - det skulle jag gjort!

Bordsplaceringen blev klar igår, så skönt och den blev faktiskt bra tycker jag! Vissa är ju alltid lite svårare men de flesta är ju lättsamma och party (vi har väldigt få släktingar).

Vi kom nog överens om Your song med Elton John som solosång och sedan kanske Av längtan till dig....

• Edsbybrud

Jag har haft mailkontakt med vår präst ett tag nu. Fick nog ett personligt handskrivet brev med förslag på datum som hon tyckte vi kunde öva. Det vart den 26 juni så det blir verkligen i sista minuten tycker jag. Hon kunde tydligen inte tidigare eftersom hon var på kurs. Jag har tagit reda på det jag vill per mail av henne iaf så det ska nog bara vara och träna på själva akten kvar tills dess..... Va spännande det ska bli!
    Vi ska ha en tjej som sjunger Aldrig ska jag sluta älska dig och Det vackraste....
    Annars känner jag mig lugn just nu. Har jättemycket och göra kvar, men det går ju inte att göra allt klart flera veckor i förväg heller. Mycket som helt enkelt måste fixas i sista minuten så det blir väl panik innan det är klart iaf..... Huvudsaken man säger JA vid rätt tillfälle så ordnar sig nog resten sen tror jag.... Ni andra då har ni mycket kvar? Har jag glömt något tro?

• pruppa

öva???
    trodde inte man gjorde det i svenska kyrkor. har aldrig hört talas om det förut, är det fler som här som övar?

vi kommer inte ha nån solist då jag tycker det blir för långrandigt då vi även har dop, men annars hade vi valt du är allt med shirley clamp!

Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!