• Miss Cykel

30 juni 2007 - Ny tråd!

Vår förra tråd stängdes av, så här har vi den nya!

Den gamla tråden kan ni läsa här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2149177-25.html

Hoppas att ni alla hittar till den här tråden. Här är vi som hittills "skrivit in oss":

* Miss Cykel: Sätra Brunn, Sala
    * snart Fru Cardenas: Gamla Uppsala kyrka, Uppsala
    * A&R: Mariakyrkan, Ljungby
    * Pruppa, Össbygarns kyrkoruin, Brottby
    * kärogaleb Onsala kyrka, Kungsbacka
    * hemligt,HA Rådhuset,GBG
    * Edsbybrud, Ovanåkers Kyrka, Edsbyn
    * Perkan, Gustaf Vasa Kyrka, Stockholm
    * Marsuinna, V. Husby kyrka, Norrköping
    * Annapanna, Järvsö kyrka i Järvsö
    ¤ maria070630, Bergshammarkyrka, Nyköping
    * Te66an, Dagsbergs kyrka i Norrköping
    * Smurfa Gbg, Domkyrkan i Växjö
    * Sonn to be fru N, Helsingfors

Ni andra - kopiera gärna listan och skriv in er också! :)

• Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!
  • Miss Cykel

Jag börjar bli nervös för att jag ska svimma, bli akut illamående eller nåt annat i kyrkan. Är det fler som har den skräcken? Vet att det är en del av nervositeten, men ändå!! *hjälp*

Sitter nu här och lyssnar på låten vi ska valsa till. Får väl träna lite själv, eftersom m2b inte är i Sverige. Vill att det ska se hyfsat ut, men det kommer det nog inte att göra ändå! ;)

• A&R

Hade en kompis som ringde idag och frågade om jag är nervös inför bröllopet, och han påminde mig om att det bara är 13 dagar kvar. Jag var inte nervös, men när vi pratat klart så märkte jag att jag blev det... Dumma honom!!! Tror jag ska se till att det är han så får ta hand om mina nerver den stora dagen!

• kär & galeb

Har de senaste dagarna fått frågan om jag är nervös sådär 327 000 ggr......Svaret är nej än så länge......men jag är lite små orolig att man glömt något...men vad kan det vara?
    Vad ska man tänka på så här i det sista ??? Vet ni tjejer?

• Perkan

Nervös - jaaaa minsann det börjar jag bli rejält nu faktiskt!!! SHIT!!! Det hela kom verkligen över mig idag när vi har suttit med min mamma, toastmastern och bestmannen och planerat!!! Det är så snart.... jag har också börjat tänka vad gör man om man verkligen är sjuk på bröllopsdagen? Hur sjuk kan man bli för man måste ställa in bröllopet? Nej men helt allvarligt..... käka vitlök, dricka te med honung i, hur mycket finns det att göra för att motverka så många baskelusker man kan???

• pruppa

jag börjar få panik
    tror att jag missat nåt, men enligt cheklistan så har jag stenkoll!
    gluttar in i garderoben varje dag nu o bara längtar tills jag ska få sätta på mig klänningen!
    drömde i natt att jag försov mig till håruppsättningen så jag fick fixa håret själv, men det va väl kanske det minsta problemet som kan komma att dyka upp på den stora dagen
    ja vi får ta till alla husknep vi kan komma på så vi inte blir sjuka,
    längtar o fasar nu!

• Miss Cykel

Ja, nästa vecka blir vi fruar!! Snacka om att tiden rasar iväg nu.

Idag ska jag och klippa mig, färga håret och göra en till provuppsättning. Det tar hela eftermiddagen. Ikväll ska jag nog på step up. Slutspurten nu ju!!

Jag håller med, frågan om man är nervös får man ungefär 5 miljoner gånger per dag nu! Nästa person som frågar det ska jag strypa! ;)

Igår kväll fick jag reda på att en barndomsvän till mig var JÄTTESUR för att hon inte blivit bjuden. Herregud, vi har i princip ingen kontakt sen 8 år tillbaka och det var 10 år sedan vi umgicks. Vet inte ens om hon pluggar eller jobbar liksom... Ska man behöva bry sig om sånt??

• Perkan

Miss Cykel - Man bryr sig alltid när folk blir sura, så är det ju.. men jag tycker verkligen inte att du ska ta illa vid dig. Man kan inte bjuda ALLA, tyvärr Och om ni inte setts/hörts på ca 8-10 år så är det ju inte så konstigt överhuvudtaget faktiskt!

Duktigt med träning! Jag har lyckats gå ner 3 kilo men utan träning.... känns bra

12 dgr kvar.....aieweeeee......

• Miss Cykel

Ska era gäster kasta ris på er utanför kyrkan (om ni gifter er i en kyrka)? Är det någon som har tips på ris som smälter och inte är farligt för fåglar?

Jag fick tips i en annan tråd att man kan kasta pärlsocker - vad säger ni om den idén?

• Bröllopstokiig

Ja varför inte kasta pärlsocker..... Vet inte varför man just kastar ris? Är väl något gamalt skrock med det också kanske.... Jag har iaf prata med prästen om det fick kastas ris utanför den kyrkan, och det var då okej sa hon. Jag har nämligen hört att det är förbjudet på en del ställen.

Ja det är en hel del folk som frågar dagarna i ända. Man kan ju bli tokig för mindre.... Det är kanske därför man inte är nå nervös för alla bara tjatar...

Det där med att folk blir sur för att dom inte är bjuden är ju inte klokt. Hur kan man bli det? Det kan inte jag förstå iaf....

I kväll är det först möte med cateringsfirman, servitriser och bartender för att finjustera schemat. Sen ska jag till hårfrissan för att färga och klippa mig.

Nu närmar det sig verkligen med stormsteg.....

• maria070630

Nu måste jag få hjälp !!!!!!!!

Var och provade min klänning för första gången idag..det var verkligen inte som jag hade tänkt mig..den är alldeles för djupt ringad för mig man kommer bara se ett par tuttar och det vill man inte...jag inte

Nu är jag helt inne på att köpa en ny klänning med 12 dagar kvar är man dum då eller ??

Svar på tråden 30 juni 2007 - Ny tråd!