• Buslinna

Cambridgekuren - tråd nr 7

Tråd nummer sex är stängd så här kommer tråd nummer sju! :)

Länkar till tidigare Cambridgetrådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.html

• Svar på tråden Cambridgekuren - tråd nr 7
  • PijtPalt

Fortfarande i ketos idag... samma utslag på ketos-stickan som vanligt =)

• Sillbritt

PijtPalt: Det var väl strålande nyheter! Håll oss informerade om hur det går med vikten och vad du "vågar" äta.

Hur går det för dig, Dree?

Känner mig nu mycket inspirerad att börja och tror att det är bra att läsa om era framsteg innan jag börjar. Vart tog ni andra vägen? Buslinna, hur går det? Myggpippis?

Trevlig helg, alla!

• Dree

Sillbritt: jo tack. Det går ok. :) Roligt är det inte, men man överlever. Imorgon ska jag väga mig då första veckan har gått så får vi se vad som har hänt. :)

Är det någon mer som upplever en enorm torrhet i munnen? Känns som om jag har saharaöknen i munnen. Trots att jag dricker 3 vatten om dagen så får jag det så där. Obekvämt för det ger en hemsk smak i munnen.

• savage

Hej!

Ytterligare en ny som har hittat hit, är inte på dag 3 och blir superpeppad av att läsa era inlägg. Återkommer imorgon med lite mer om mig.

• savage

Och jag menar naturligtvis att jag är inne på dag 3 och inget annat

• PijtPalt

Idag åt jag en kyckling-file... får se imorgon hur det utvecklar sig...

Ett tips... om ni känner att motivationen tryter så är det lite mer rörelse i den här tråden. Massor med folk där.

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23341311.html

Vet inte om man får länka till andra forum men eftersom jag inte vet bättre så gör jag det iaf...

• Dree

Nu har första veckan gått. Har tappat 3,4 kg och med andra ord återstår nu 20,6 kg att gå ned. :)

• savage

Idag mår jag bra!!! Vaknade tidigt och var pigg, gick ut 1 timma med hundarna över gärdena och det kändes bara så bra! Nu har jag skakat en morgondrink och druckit lite kaffe och sen skall jag och maken sätta igång med allt som har blivit liggande under veckan när jag inte har varit så pigg. Betyder det att jag har kommit in i ketos(eller vad det nu hette) eftersom jag mår så bra idag?

• PijtPalt

Savage...

Vilken dag är du inne på? Och förmodligen är du i ketos om du har minskade hungerskänslor och känner dig pigg!

• savage

PijtPalt:
    Dag 4 är jag på. Jag känner mig så jäkla duktig! Sitter just nu och äter kycklingsoppa med lite extra curry, då är den god!

Svar på tråden Cambridgekuren - tråd nr 7